İTİRAF.

499 20 0
                                    

SELAM ARKADAŞLAR BU HİKAYEYİ FİNAL YAPMAMA SON İKİ BÖLÜM KALDI.ONDAN SONRA FUTBOLUDA BİTİRDİKTEN SONRA BELKİ YAZMAM AMA EĞER KİTAP ÖNERİRİRSENİZ YAZARIM.YILDIZA BASIP YORUM YAPMAYI UNUTMYIN.

...

-Sonunda senden kurtuldum...

Sonunda eve gele bilmiştik.Başım çok ağrıyordu.Eve gelince her keze iyi geceler diyip odama çıkıp duşumu alıp pijamalarımı giyip bi kaç bakım yaptıkıtan sonra yatmıştım.

Eve gelince her keze iyi geceler diyip odama çıkıp duşumu alıp pijamalarımı giyip bi kaç bakım yaptıkıtan sonra yatmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

PİJAMA

Sabah ikizlerin üstüme atlamasıyla uyanmıştım.Hazırlanıp üstümü yani askeri üni formamaı  giyip kahvaltıya inmiştim.Nerdeyse her kez burdaydı.Diğerleride gelince kahvaltımızı edip uras abile evden çıkmıştık.

Diğerleride gelince kahvaltımızı edip uras abile evden çıkmıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BU ŞEKİLDE

Karargaha gittiğimizde  bir çok tim gelmişti bizim tim, emir üsteğmen ve uras abimin timi vardı.Sohbet ediyolardı.Bizde onların yanına gittik ve sohbete katıldık.Sohbet ettikten sonra içtima yaptık.Öğle yemeğine kadar.Sonra albayın bizi çağırması ile toplantı odasına  gittik.Uras abimin timide vardı.Yani bölük timi biz aslan timi olarak onlarla görev yapıcaktık.Hazırlanmış ve heikoptere binmiştik ki bölük timinin yaramazları emre ve hakan bizim yaramzlar yani ahmet ve aliyle iyi kaynatıyolardı.Ben emirin yanında oturuyordum .Bize bakarak bişeyler konuşuyolardı.Ben dayanamadım ve konuştum.

-Ne ikimize bakarak fısıldaşıyosunuz?

Emre konuştu.

-Hiç komutanım sadece ikinizi yakıştırdıkta o yüzden.

-Bunu karargahta konuşalım isterseniz siz dördünüzle nedersiniz?

Demiştim.Aslında hoşuma gimedi değildi.Ama olsun sonuçta komutanım yani.En sonunda varmıştık ve şuan çatışmadaydık.Ne görüyüm.Bu itlerin başı şehmo kaçıyordu en yakın ben olduğum için ben gittim.Tabi haberde verdim.Sonuçta komutanlarımı habersiz bırakamazdım.Bacağından vurmuştum.Ve yakalamıştık.Üstümü falan değişmiş tam çıkıyordum ki emir üsteğmen içeri girdi kapıyı kapatı ve kilitleyip anahtarı cebine attı .Ben konuşmaya kalmadan beni duvarla arsına aldı ve konuştu.

-Beni çok gaza getirdiler be güzelim senin aşkından ölüp bitiyorum be gel birlikte bi yuva kuralım ne dersin?

Bende onu  seviyordum ve kabul ettim ama timdekilere ve abime bi şaka yapıcaktık.Şaka sanki kavga ettmişiz gibi yapıcaktık.

-Off yeter bıktım sendende timdende tahinimi isteyeceğim.

-Ben naptımda benden bıktın be?

-Napmadın ki?Çıkış saatine 1 saat kala okadar dosya getirilir mi bi insana? Benim boyumun yarısı kadardı be .

-Eğer tim komutan yardımcısıysan yapıcaksın kardeşim ben napıyım?

-Allah Allah ben niye yapıyorum sen yap.

Timdekiler bize şaşkın şaşkın izliyordu.Biz kavgayı bitirmeyince abim konuştu.

-Oğlum emir sen bu kıza en son açılmaya gitmiyomuydun?Şimdi noldu?

Emir kolunu omzuma atıp konuştu.

-Valla abi sanırsam sevgilim ,karım ve ilerideki çocuklarımın annesi oldu.

Dedi.Timdekiler garip bakıyordu ben dayanamayıp konuştum.

-Evet bundan sonra karşınızda bekar bi kadın değil sevgilisi olan bi kadın var.

Dedim.Sonra tebrik etmeden sonra dağıldık ve günü kapattık...

VE BİTTİ. DİĞER BÖLÜM  BÜYÜK İHTİMALLE YARİN GELİR ARKADAŞLAR. YILDIZA BASINNNN.398 KELİME

BİLİNMEYEN ASKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin