GERÇEKLER

1.6K 58 1
                                    

YILDIZA BASARMISINIZ...İYİ OKUMALAR

-Senin yüzünden öldü...

...

Herşeyimi geride bırakmıştım. Şuan Mardine gidiyodum.Oraya atamışlardı zorlu bi görevden dönünce gelin size görevde ne olduğunu anlatayım ama ondan önce ben Asena Tunas Altun ne kadar soyismimden nefret etsemde mecburdum çünkü değiştirmek için vaktim yoktu.Neyse size görevin üsttünden anlatıyım fazla bilgi veremem...

GÖREV GÜNÜ 

Odamın kapısının çalmasıyla yayıldığım koltuktan doğruldum.Ve  üsttümü, başımı düzelttikten sonra konuştum.

-Gel

-ER MUSTAFA ÖZGÜR /Komutanım Albay sizi çağrıyo

-Tamam Mustafa ben geliyorum sen çık.

Er çıktıktan sonra ayağa kalktım.Albayın odasına gelince kapıyı tıklatıp içeri girdim.

-ÜSTEĞMEN ASENA TUNAS  ALTUN/ Emret komutanım.

-Gel Üsteğmenim otur.

Tabiki oturmadım bi kere oturmuştum ve görevden sonra  bir hafta boyunca nöbet tutmuştum.

-Bu bi emirdir Asker

Öyle diyince oturdum. Komutan emrlerine uymayıp ceza almak gibi bi niyetim yok.Ben oturduktan sonra konuşmaya başlayan albayla ona döndüm.

-Asena görev var kızım çok tehlikeli bi görev istersen başkasına verebilirim.

Ben öyle diyince sinirlenmiştim ama belli etmedim ve konuştum.

-Ben her göreve her dayim hazırım komutanım.

-Peki  o zaman görevin  üç tane pusuya düşmüş ajanlarımızı ve on tane kız çocuğu ve erkek çocuklarını kurtarman lazım.

-Emredersininiz komutanım.

Diyip ayağa kalktım . Ve komutanın emriyle odadan çıktım .Hazırlanırken aklımdan pilanda kuruyodun .Ben kendimde pusuya düşüecktim .Helikopter gelince  ona bindim ve hızlıca havalanan helikopterle kafamı geriye yasladım.Helikopterden indim.10 dk bi mesafe vardı.Hemen hızlıca yürüdüm.Tam önümden geçerlerken  silahımdahi mermileri çıkarttım.Sanki 2-3 tane kalmış gibi yaptım.Sağ sola ateş ettim.Üsttümde normal köylü kıyafetleri vardı..                  

Bi anda karnıma  sert bi yumruk yedim.Sonra yüzüme ve sonrada vicudma  aldığım darbelerle nerdeyse bayılma durumuna gelmiştim.Tavnadan bağlıydık hepimiz  demirden destek alarak  karşımdaki iki iti etgisiz hale getidim. Yaklaşık yirmiye yakındılar hepsin dövüp bilgileri ve çocukları alıp ordan uzaklaştık.

 Beş kilometre uzaklaştıktan sonra  botuma soktuğum telefonu çıkarıp albaydan helikopter istemiştim.Helikoptere binip karargaha geldikten sonra Albaya bilgileri verip odama geçip duş aldım sonra üstümü giyip lojmandaki evime doğru ilerledim...

SİMDİKİ ZAMAN MARDİNDEKİ ASKERİ LOJMANDAN.

Telefonum çaldı kimin aradığına baktığımda abla kişisi ona bakmayıp meşgule attım ardından bilinmeyen bi numara arıyodu açtım keşke açmasaydım.

-Merhaba ben****** hastanesinden arıyorum yirmi-üç yıl önce karıştılan bebekler için  DNA testi yaptırılıcak yarı sizi 11.00 da hastanemize bekliyoruz.İyi günler.

Dedikten sonra kapattım.Telefonu koltuğun üstüne fırlattım.Başım dönüyo,gözüm kararıyordu.Sakinleşmeye çalışıyordum.Onca yaşadığım şeyler..Hayatımın neden böyle olduğunu sorguluyordum.Mardine geldiğim ilk gün böyle bişeyin çıkması beni biraz şüpelendirdi.Bakalım nasıl bişeyle karşılacaktım..

/DÜZENLENMİŞTİR/YILDIZA BASIN BEE.


BİLİNMEYEN ASKERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin