BU HİKAYEDE KÜFÜR VR ARGO İÇERİR GERÇEK KURGU DEĞİLDİR!!
-Ahh seni uyarmşıtım küçük velet.
Babam beni her gün döverdi.Annem öldükten sonra dahada fazla dövmeye başlmıştı.Ben her ne kadar kaçmaya çalışsamda evlendiği kadın dövüyodu.Eğer oda dövmese kadının oğlu veya kızı dövüyodu.Beni artık istmediklerini söylemişlerdi.Ve on dört yaşında yurda verildim.On altı yaşında beni geri aldılar.Abi diye bildiğim kişi beni tecavüz ettmişti.Ben çok zor şeyler yaşamıştım.Sonra sonra ablam Gülşenede işkence etmeye başlamışlardı.O da kocasından ayrılıp eve tekrar döndüğü için işkence görüyodu.O da on dokuz yaşındaydı.O yirmi yaşına gelince o evden ayrıldı. Ayrılırken benide yanına almıştı.
Ben on sekiz yaşındaydım .Ablam başkasıyla evlence beni evden atmıştı.Ben o gün Anne ve baba dediğim insanlardan gördüğüm işkenceden ondanda görmüştüm.En azından karnklık bi odaya kapatılmıyodum.Sokağa atıldıktan sonra Murat Yüzbaşı tarafından eve alımıştım. Onun karısı ve oğlu benim halime üzlmüştü. oğlu Ayhan ve karısı Şule abla ile çok iyi anlaşmıştık.Murat amca ile de ,Ayhan bir Polis adayı bense Asker adayıyım.
Aile bildiklerim beni aryıp duruyolardı.Murat amca hattımı değiştirdi ve o hattıda kırıp çöpe attı. Üniverste istesem okurdum ama canım istemedi ve bende kara harp okuluna gittim murat amca sayesine derece ile kazanmıştım.Astsubay olarak başlamıştım.Çok güzel bi duyguydu.İstediğim mesleği olmuştum..
Önüme her engel çıkmıştı.Sevdiğim adam sırtımdan bıçaklamıştı.Hem de en yakın bulduğum,kardeşim gibi gördüğüm badimle.Kim bilirdi ki?Aslında ikisinin nişanlı olduğunu.Onların nişanlı olduğunu öğrendiğim an yıkılmıştım.Ama o olay sayesinde daha da iyi anladığım bişey olmuştu.Kimseye güvenmemek.Genelde güvendiğim insanlar tarafından sırtımdan bıçak yedim.Ama artık kimseye fazla güvenmiyordum.Güvenim kırılıldığı için doğru düzgün kimseye güvenemiyodum.Ben kimmiyim Asena tunas altun*Türksoy*'um..
EVET ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMÜ DÜZENLEDİM BİRAZ DAHA UZATTIM.YILDIZA BASIN BE YAA BU SON YAZDIĞIM YERLE İLGİLİ BÖLÜM GELCEK FİNAL BÖLÜMÜNÜ YAYINDAN KALDIRICCAM.AMA DAHA İYİ BİR ŞEKİLDE YAYINLIYICAM.