Arif liseye giden bir gençti.Suçlama sonucu okulundan atılan arif yeni bir okula başlıyor....
______________________________________
Arif sabah alarmının sesiyle ayaklandı.Yeni okul formalarını giydi, çantasını hazırladı ve kahvaltısını yapıp evden çıktı.Telefona bakmaya başladı.Okulun nerde olduğunu bilmediği için konumlardan bulmaya çalışıyordu.Bi kaç dakika sonra okulun önünde olduğunu fark etti.Telefonunu cebine attı.Okula girdi ve müdürün odasına gitti.Müdür onu sınıfına kadar götürdü.Sınıfın kapısını tıklattı.M:Hocam kusura bakmayın dersinizi bölüyorum fakat yeni bir öğrencimiz var.
H:Sorun yok müdür bey buyrun.
Sınıfa adım attığımda herkes bana bakıyordu.Bütün gözlerin üzerimde olması tabiki rahatsız etmişti beni.Müdür sınıftan ayrıldı ve hoca bana döndü.
H:Kendini tanın bakalım canım.
A:Adım Arif Güloğlu 16 yaşındayım.
H:Tamam arifciğim Cenan adlı kişinin yanına oturabilirsin.
Cenan adını duyunca bütün sınıf çok şaşırdı.Cenan kimdi ki?Cenan elini kaldırdı.
C:Cenan benim.
dedi.Soğuk bir ses tonuyla Cenanın yanına oturdum.Sonrasında hoca ders anlatmaya devam etti.Herkes bana bakıyordu fakat ben fark etmemiştim.Çünkü çok dikkatli dinliyordum dersi.Öbür okuldaki gibi bi olay yaşamamak için normal bir öğrenci gibi davrandım.Tenefüs zili çaldı.Benim dikkatim bozuldu.Sonrasında oturduğum yerden kalkmadım.Arkadaşım olmamıştı.Olmasında zaten.Telefonumu çıkarttım ve bildirimleri kapattım.Derste telefonuma bildirim gelse rezil olurdum.Acaba şu Cenan adlı çocuğun olayı neydi.Aklıma takılan tek soru buydu.Derken yanıma benim yaşlarımda olan benden birazcık uzun olan birisi yanıma geldi.
E:Merhaba Arif ben Emre arkadaş olalımmı?
Şaşırmıştım kamera şakası felan değil dimi bu?Çocuğa garip bir şekilde baktığım
E:Merak etme ben onlar gibi zorba drğilim cidden arkadaş olmak istiyorum
A:Zorbamı? Neyden bahsediyorsun.
E:A bilmiyormuydun?Bu okulda çok zorbalık yapan insan var dikkatli olmanı öneririm.
A:Sana zorbalık yapmıyorlarmı?
E:Eskiden yapıyorlardı ama artık benden korkuyorlar.
A:Eh peki o zaman.
Elimi Emreye uzattım.El sıkıştık.Sonrasında uzunca sohbet ettik.Sanki birbirimizi yıllardır tanıyormuş gibi sohbet ettik.Sonrasında zil çaldı.Emre yerine oturdu ben zaten yerimdeydim.Herkes gelmişti.Fakat sıra arkadaşım olan Cenan gelmemişti.Ders başlamış hoca Cenanı sordu.Fakat hiç kimse bilmiyordu.Hoca beni Cenanı armaya yolladı.Koskoca okulda Cenanı arıyordum ki buldum.
_______________________________________
Yeni Hikayemm
Umarım beğenmişsinizdirr
Baybayy☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bully boy☆[arcen]
General FictionKonu:"Arif hiç bilmediği yeni bir okula başlıyor fakat o okulun nası bir okul olduğundan haberi yok.." UYARILAR😻 SMUT YOKK! BU HİKAYENİN CGHB İLE BİR ALAKASI YOKTUR.