8.bölüm☆

462 30 25
                                    

yine ben-
________________
O olaydan sonra ambulans geldi ve hastaneye götürüldük.bende çokta bişey yoktu.Yani bana göre.yürüyebiliyordum,koşabiliyordum.biryerim ağrımıyordu.Ama umarım o Oğuz piçi ölmüştür.Bi işi beceremiyo 2 kere öldürmeyi denedi öldüremedi.Emre yanımdaki sandalyede oturuyordu.Sohbet ediyorduk.Sanki hiç birşey olmamış gibi.Bu beni rahatlatmıştı.Gülüp eğleniyorduk.Kafamı sarmışlardı.Başım ağrıyordu.Fakat umursamıyordum.Bir süre sonra Emreni  gitmesi gerekti.Ve gitti.Keşke daha fazla konuşabilseydik.Bir kaç dakika sonra kapı çaldı.Cenan?.Heryerde karşıma çıkıyordu.Yeter artık.

A:Cenan?

C:Ne

A:Ne ne neden geldin.

C:Ziyaret etmemde bir sorunmu var?

A:Yoo.

C:Ee o zaman?

A:Bilmem gelmene şaşırdım senin haberin yoktu.

C:Emre söyledi.

A:Her boku herkese söylüyo zaten o.

C:Hee direkt yazdı bana dedi şu şu bende dedim tamam geldim.

A:Salak ya.Bi bokuda içinde tutsa patlicak sanki.

C:O herşeyi söylüyo ki eskidende hep öyleydi.

A:A sen Emreyi eskiden beri tanıyonmu?.

C:Tabi paşam ne sandın.Çocukluk arkadaşıyız.

A:Oha Emre herşeyi söyledi ama bana bunu söylemedi.

C:Ahh.Emre eskiden beri aynı benden nefret ettiği için söylememiştir.

A:Ha? Emre neden senden nefret ediyor ki?

C:Eskiden çok iyi arkadaştık fakat ben değişip zorba olunca artık bana benimle takılmak istemediğini söyledi.

A:Vay be.Üzücüymüş.

C:Pişt Arif.Senin hiç çocukluk arkadaşın olmadımı?Yani yanında ben ve Emreden başka birini görmüyorum.

A:Sizden önce benim hiç arkadaşım olmadı ki.

C:Ne? Pft Şaka yapıyo olmalısın.Bit ane bile olmuştur en azından.Sana inanmıyorum.

A:Olmadı.

C:Ciddimisin.

A:Evet.Ortaokulda yanıma kimse yaklaşmıyordu ki.Hep bana zorbalık yapıyordunuz.Cenan.

C:Doğru.Şuan birazda olsa değiştim aslında.Eskisi gibi değil bak?Kafanın yaralandığını duyunca koşa koşa geldim.Şimdi ne yaptında bu pislik sana bulaştı?

A:Okuldan eve yürüyordum.Bi an beni bi köşeye çekti.Yine Öldürmeye çalıştı.En azından ölmedim.

C:Üff.Bak.Bundan sonra eve beraber yürüyoruz.Itiraf edemezsin.Kendini koruyamıyorsun bile.

A:Lan nası koruyamıyom içinden geçtim çocuğun ne anlatıyon sen.

C:Ne

A:A?

C:Şaka yaptım biliyordum.Ama yinede sana bişey olur diye korkuyorum.

A:Neden.Neden bana bişey olmasından korkuyorsun Cenan?

C:Sen benim için çok değerlisin Arif.

A:Ne

C:Beni duydun Arifim.
Cenan gülümsedi ve odadan çıktı.Yüzümde bi sıcaklık hissetmiştim.Elimi yüzümle kapattım.Bu hisde neydi?Umarım düşündüğüm şey değildir.Aşk..
__________________________________
HELLOOO NABERSİNİZ? GÜNLERDİR BU BÖLÜMÜ BEKLETİP BELGE ALAMAYACAK NOTLARI İĞRENÇ OLAN XİANIZ GELDİİ!
ÖPTÜM SİZİ BAYSD (YENİ BÖLÜM 1 YIL SONRA GELCEK EMİN OLUN)

Bully boy☆[arcen]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin