Yaoiokur6 dan korkutuğum için devam ediyorum.(hikayeyi bana sokacağını söyledi.)beni yeniden başlamamam için nazikçe uyardı o yüzden devam.
______________En son çiğköftelerimizi yiyip bitirdik.Herkes ayrı bir koltuğa oturmuştu.Ben telefonla ilgileniyordum.Cenan Ömerle konuşuyordu.Emre ise etrafı toparlıyordu.Saat geç olmaya başlıyordu.Ben bugün Emrede kalcaktım.Çünkü eve gitmeye üşeniyordum bide Emrenin bundan haberi yoktu.Aslında herkes kalcaktı.
A:Emree.
E:Ne var be.
A:Sende kalıyoz.
E:Kalıyoz derken?
A:Cenan Ömer Ben.
E:Oha amq nerde yatcanız o kadar kişi
A:Sen Ömerle yatarsın müstakbel kocan zaten.
E:Oldu.Daha?
A:Ben..Nerde yatiyim ben amq.
E:Cenan banyoda yatsın.
C:Ne.Oraya atma beni anısı var.
E:Tamam balkonda yat.
C:LAN SEN NİYE BANQ ZORBALIK YSPIYON AMQ.
E:şaka yapıyom özürlü sakin ol.bak bi tane koyarım şimdi bağırma bana.
A:Emrenin arkasındayım.
Emre bana baktı.
A:Yanlış anlama destek veriyom anlamında hani derler ya.
Emre bana bakmaya devam etti.
A:Şaka.
E:sus konuştukça batıyon.
A:tamam.
E:Canım arkadaşım çocuğum yeğrnim canımın içi koltukta yatıyo.Cenan balkonda yatıyo bende kendi odamda yatıyom.Ömerde çöpün yanına yatsım.
A:çok seviliyorum.
C:Hadi tamam balkonu anladım.Ömer niye çöpün yanında yatıyo amk.
E:En büyük çöp Ömer çünkü bu evde.
Ö:Ayıp oluyo ama.
E:Beter ol.
A:Oo kaos.
E:sus arif.şimdi ciddi ciddi yatma programı yapıcam.
A:dikkat çok ciddi.
E:Ben Ömerle yatıyom malesef.
Ö:Malesef?!
E:Shut the fuk up.Sorna Cenan koltukta yatıyo Arifte Cenanın karşısındaki koltukta yatıyo.
A:çok mantıklı sen emre olamazsın.
E:Ama Emreyim işte.Şimdi yorgan felan koycam ben zıbarın.
A:Tamam ane.
E:Ne
A:Bişi yok.
Emre,Koltuklara yorgan yastık vb. getirdi.Arif hemen koltuğa atladı.Uykusu vardı çünkü.
E:Senin uykun varmı Cenan?
C:Yok.
E:Bizimde uykumuz yok.Gel biz üçümüz konuşak Arif uyusun uyumayı çok severde.
C:Belli zaten.
Emre ve Cenan Emrenin odasına gittiler.Ömer yatağın üstünde oturmuş telefona bakıyordu.3de konuşmaya bşladılar.gülüp eğleniyorlardı.Sonrasında Saat daha geç oldu ve artık uykuları geldiği için yattılar.
Sabah.
Cenan gözlerini araladı.Sabah olduğunu anladı.Koltukta oturur pozisyona geldi.Arife baktı.Arif,Yerde yatıyodu.
C:Yuh amk.Bi insan nası böyle rahat rahat uyuyabilir.
Diye konuştu fısıldayarak.Arada bi güldü fakat çok sesli değil.Emrelerede bunu göstermek istiyordu.Emrenin odasına gitti.Emre kalkmıştı.Ama Ömer hayla uyuyodu.Cenan Emreye gel dermiş gibi eliyle işaret etti.Sonra Arifi gösterdi.Emre gülmesini tutamadı.Bütün apartman duydu nerdeyse.Arifin uyandığını fark ettiler.
A:SABAH SABAH BU SES NE AMK.
Dedi derin bir ses tonuyla.
C:Olum bu ses ne amq.Borazan gibi.
A:Yeni uyandım gerizekalı.
E:Artık kalksanmı acaba.Yerde yatıyonda.
A:Ne.
E:farkında değildim deme bana.
A:Yer bu kadar rahat olamaz.
E:SALAKKK.
A:şimdi kahvaltıyı kim yapcak onu bunu boşverinde.
C:Nasıl yani.
A:Lan mal hiç birimiz yemek yapmayı bilmiyoz.
E:..
A:Emre?..
E:Arkadaşlar şey..ben biliyorum..
A:Ne.
E:Ya ben gelinim mutfaktaya katıldım.
A:JJAAPJWLWJSLSKSLDLDN NE SENİN NE İŞİN VAEDI ORDA.
E:annem zorladı.çok güzel yemek yapıyon dedi.sonrasında işte.
A:KAZANDINMI BARİ GELİN EMRE.HAUAJSISJSKSKDKKDRKLDLLSOKGOGOGOGKGOKDKSKS.
E:kazandım la herkees iyi puan verdi.
A:SALAK AQ.
(detayı fark edenler?)
A:ÖFF NE GÜLDÜM AMA.
E:SUS LAN İT.
C:AHJAJSJDJDLDKDKKD HAYLA ETKİSİNDE KALDIM AQ.
A:GELİNİMİZ BİZE Bİ KAHVALTI YAPSINDA TADALIM BAKALAMIM.
C:DUR DUR İLK ÖNCE KOCASUNI UYANDIRSIN.
Emre,onları patakladıktan sonra Ömeri uyandırdı.Sonrasında Emre kahvaltıyı hazırladı.Ömerin hiç bişeyden haberi yoktu.Hep bersber kahvaltı ettiler...
___________
BİTTİİİ.(HİKAYE BİTMEDİ SÇVMEYİN)
ELİM YORULDU ARTIK AQ REKOR MEKOR YOK.
500 KELİME OHH İYİ.
HADİ HAYSDSS ÖPTÜM HEPİNİZİ MUAH MUAHHHH MUUUUUUUAAHHHHHHH MUAH MUAH BAY BAY (500 KELİME OLSUN DİYE UĞRAŞIYOM) MUAH MUAH MUAB MUAH MUAH
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bully boy☆[arcen]
General FictionKonu:"Arif hiç bilmediği yeni bir okula başlıyor fakat o okulun nası bir okul olduğundan haberi yok.." UYARILAR😻 SMUT YOKK! BU HİKAYENİN CGHB İLE BİR ALAKASI YOKTUR.