5.bölüm☆

572 43 21
                                    

Oğuz yere düştü ve bende Cenanı gördüm..
_____________________________________
Aynı mahalledemi oturuyorduk? ama neden burda?!

C:Olum salakmısın sen?

A:Nie

C:Lan Gerizekalı.Bu saatte dışarımı çıkılır çokmu akıllısın sen

A:Lan sanki pavyona gittim içtim içtim geziyom markete gittim lan sen ne arıyon hem burda

C:La ben burda oturuyom

A:Nerde

C:Sanane olum banamı gelecen sanki

A:Soruda sorulmuyo

C:Düzgün konuş la benimle sanada koyarım he bunla

A:Tamam tamam sustm

C:Bu kim?

A:Napacan?

C:Söyle.
Cenan sinirli gözüküyordu.Sesi kıskançlıktan çıldırıyor gibiydi.

A:Hayatına ne katkısı olcak ki?

C:Söyle işte söylemezsen zar zor ben öğrenirim.

A:Hadi lan zor yolla söylettir?
Cenan hiçbirşey demeden sadece durdu gözlerini kıstı.

A:Noldu göt gibi kaldın?

C:Evinin adresini bu çocuğa söyliyimmi?
Cenan elindeki sopanın ucunu Oğuzun göğüsünün ortasyla Oğuzu  gösterdi.

A:Zaten bilmiyormu?

C:Hayır.

A:Sen nerden biliyon?

C:Oğuz benim ortaokuldan beri arkadaşım her bokunu biliyorum ben onun ama şuan pek konuşmuyoruz.

A:Ne.
Bu seferde ben göt gibi kaldım.Oğuz benden bahsetmemişmiydi?Lan dopru aslında o benim zorvamdı neden bahsetsin.

A:Bilsen ne bok olcak ki

C:Sadece öğrenmek istiyorum.

A:Bu kadar meraklı olma

C:Hadi ama söylesen ölürmüsün!

A:Tam bi baş belasısı.
sinirli bir şekilde nefes aldım.Cenan heyecanlı görünüyorsu.Çünkü anlatcaktım.
                 ~~~☆GEÇMİŞŞ☆~~~
Arif okulun en sessiz çocuğuydu okula yeni gelmişti.Herkes ondan korkuyordu.Çünkü sessizliği ve korkunç bakışları korkutucuydu.Hiç kimse yanına gitmeye cesaret edemiyorken Oğuz adında bir çocuk geldi.Gayette cesaretliydi.Istediğine bulaşıyordu.Arife çok bulaşmuştı.Bunu gören diğer sınıf arkadaşları Arifi zorbalamaya başladılar.Sonsuza kadar.Arif bunlara dayanamıyordu artık.Ailesine söyleyemiyordu bu durumu çünkü onları uğraştırmak istemiyordu.Birgün Arif okuıun koridorunda yürürken Oğuzun yanında bir çocuk gördü.Oğuzun arkadaşımı vardı?Çocuğun Oğuzla bş alakası yoktu.Gayette Havalıydı ve yakışıklıydı.Oğuz gibi keko gözükmüyordu.Fakat o Arife dahada büyğk şeyler yaratmıştı..Arife artık şiddet uyguluyorlardı.Arifin heryeri mosmor oluyordu.Zar zor parasını alıyorlardı.Ailesi bunları fark etmiyordu.Çünkü Arif odasından bile çıkmıyordu.Birgün Arif yine koridorda geziniyordu.Oğuz ve bi arkadaşı yanına geldi.Yine Arife zorbalık yapıyorlardı.Arif bunlardan bıkmış bi şekildeydi artık.Dokunsan ağlayacaktı.Ama ağlamadı.Küçüklüğünden beri baskı altındaydı.Hiç kimseye dokunamıyordu ve duygularını kaybetmişti neredeyse.Artık gülümseyemiyor,ağlayamıyor yada heyecanlanamıyordu.Hergünü aynı geçiyordu.Bütğn hocalar onu görmezden geliyordu.Birgün Oğuz ve arkadaşı Arifin çantasına sigara koyar.Çanta arama zamanı olur.Hoca Arifin çantasına bakarken bir sigara paleti bulur.Ve Arifi disipline verip okuldan attırır.~
______________________
Arif olayı kısaca anlatır.Cenan her detayına kadar dinliyordu.Çünkü merak ediyordu.Arif bi an duraksadı.

A:Bi dakika. Sen Oğuzun yanındaki çocuk değilmisin?

Cenan kıkırdadı ve sonrasında alaycı gözlerle Arife baktı.
_______________________________________
EVETT NABERSİNİZZ?
YENİ BÖLÜMM!
BU BÖLÜM BAYA GARİP OLDU ÖZÜR DİLERİMM
GÜNAYDIN/İYİ GECELER~

Bully boy☆[arcen]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin