AGALAR DİĞER HİKAYEYE SAPLAMIŞIZ😉😉.
_______________________________________
Alarmımın sesiyle kalktım.Bugün okul vardı.Kahretsin ya.Şu iğrenç okul ne zaman bitecek..bıktım.Tuvalete gittim ve elimi yüzümü yıkadım.Üstümü giyindim ve evden çıktım.Emreye yazdım.Çoktan okula gitmişti.Hemen okula koştum.Sizce neden?Etek giymişmi diye bakcaktım.Kesin giymemiştir.Derken sınıfa girdim birde ne göreyim!A:Emre bune
Gülmeden edemedim.Emre etek giyiyodu!E:Ben yalan söylemem.Giyerim dediysem.Giyerim.
A:Lan göt salakmısın?Millet sana bakıyo.
E:Olsun.
Anıra anıra Emrenin yanına oturdum.Sınıfımızdaki Ömer adlı çocuk Emreye vakıyodu.Ne bakıyon lan göt diyecektim ama cesaretim yoktu.A:Lan Emre şu çocuk sana çok garip bakıyo.
Emre arkasını dönüp Ömer adlı çocuabaktı.E:Lan ne bakıyon göt.
A:Aga sana aşık olmuş olabilirm-
Cümlemi tamamlayamadan Emre bana tek kaşını kaldırarak baktı.(🤨)Ömer adlı varlık(?) Emreye bakmayı bıraktı.Sadece matematik sınavı için giymiş sonuçta sonra değiştirecekmiş.Nerden buldu lan bu o eteği?Derken sınıfa Cenan girdi.Elleri cebinde,Kravatı bağlanmamış ve saçları dağınıktı.Dostum..Bu çocuk çok iyiydi.Yüzümde bir sıcaklık hissettim.Emre bana bakıyordu.
E:AA KIZARMIŞ SUSHSUSJJSHSHAHAGDJJ
A:LAN GÖT SUS
Emre bunu sesli söylediği için bütün sınıf bize bakıyordu.Cenan sırıtıyordu.Lan bana noluyo?!Bi daha aşık olmayacaktım güya malım heralde.Lan acaba Emre bunu biliyomu?Abov sıçtık desene direkt gider Cenana söyler bu!
A:Lan salak hava sıcak diye öyle oldu.
E:Lan göt kış ayındayız.
A:A-
Aga sıçtım net konuyu değiştirmeye çalıştım.Ciddende işeyaradı.Bu çocuk valla gerizekalı.Derken Matematik Hocası sınıfa girdi.Tipini s.Filli boya.Hoca kağıtları dağıttı.Emre Eteğine kopya yazdığı için tıkır tıkır bişeyler yazıyordu.Bende öyleydim.Etek giymiyordum fakat kaleme yazmıştım.Hocada maldı.Hiç görmüyordu.Kağıdı full doldurdum.Hocaya götürdüm ve yerime geri oturdum.Emre hayla bişiler yazıyordu.Ne yazıyo bu göt?Sınav kağıdına baktım.Hiç birşey yazamamamış.Adını zar zor yazmış.Yanlış kopya yazmış herhalde dedim ve kopya kağıdımı Emreye hiç kimseye çaktırmadan verdim.Emre içinden bana teşekkürler ediyordu.Salak ya.Kopya için etek giyilirmi ya? bidr yanlış kopya.Salak bu çocuk Valla.
~~~~~~~
Sınav bitti.Emrede kağıdını götürdü.Emre yanıma geldiğinde bana teşekkürler etmeye başladı.Elimden öptü bile.A:Git şu eteği değiştir göt.
E:Tamam gidiyom.
Emre eteğini değiştirmeye gitti.Değiştirip geldiğinde adam akıllı bişeye dönmüştü sonunda.Iç çektim ve sonunda eteği çıkarttığı için onu tebrik ettim.Ve bi daha etek giymemesini söyledim.
°°°°☆°°°°
Eve gitme zamanı geldi.Emreyle eve yürümeye başladık.O evine ben evime gittim.Yürürken biri beni kolumdan çekti ve bi ara sokağa getirdi.Bu Oğuzdu.Kahretsin.Çok kızgın gözüküyordu.Stres vücudumu sardı.O:Şimdi kim seni elimden kurtarcak ha?
Oğuz beni bırakmıyordu.Bu sefer beni kurtaracak bir Cenan yoktu.Korkuyordum fakat bir yandanda korkmamam gerektiğini düşünüyordum.Kafama keskin birşey yaklaştırdı.Lan yeter öldüreceksen öldür be adam!Bıktım bu anı yaşamaktan.Fakat bu sefer kurtarmaya gelemedi.Son anda kolundan tuttum ve bıçağı onun karnına doğru tuttum.Kafamdan kanlar süzülüyordu.Başım dönüyordu.Fakat eğer dayanmazsam Oğuz beni parçalardı.Bıçağı Oğuzun karnına bastırdım.Insan öldürdüm ben..Oğuzu burda bıraktım.Elimi kafama götürdüm.Hayla kanıyordu.Çok kötü hissediyordum.Telefonumu çıkartıp Emreyi aradım.Sonrasında ambulansı.Bıçağı aldım.Ve biryere fırlattım artık nereye geldiyse.Emre koşa koşa terin suyun içinde koşarak geliyordu.Emre bana sarılmıştı.Bende ona sarıldım.Artık mutlu olabilcekmiydim?.. Gözlerimden yaşlar süzüldü.Korkuyordum.Emrenin benden nefret etmesinden.Neden ben normal bi geömiş yaşayamadımda bu oğuz adlı piçin yüzünden boktan bir hayat yaşadım ki?.Kahretsin.Keşke ölseydim.
°•☆•°____________________________°•☆•°
AGA BU NASI BÖLÜM A-
çoközürbokgibioldu.
Elimden bu geldi malesef..😭😭
Hadi bayss🤩😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bully boy☆[arcen]
General FictionKonu:"Arif hiç bilmediği yeni bir okula başlıyor fakat o okulun nası bir okul olduğundan haberi yok.." UYARILAR😻 SMUT YOKK! BU HİKAYENİN CGHB İLE BİR ALAKASI YOKTUR.