Sabah yine iğrenç alarmın sesiyle kaltım.Alarm bide nornal değil.Benim telefon çalıyor bi dakika koydum.Koycak alarm yokki.Telefonun alarm sesi kısmında saçma salak şeyler var.Ha bide bugün okula gitmiyorum neden alarm kurdum ki.Bugünün tadını çıkarmalıyım.Hemen üstümü giyindim ve markete gittim.Bir poşet aldım.Ve içine bir kutu noodle,mısır,cips..felan.Ne aklıma geldiyse aldım.Eve gidiyordum.Kapımı açtım montumu astım ve poşeti mutfağa koydum.Ellerimi yıkayıp sıcak su kaynattım.Su kaynarken telefonumu açıp sosyal medyada gezindim.Bi kaç dakika geçtikten sonra su kaynadı ve kutu noodleı açıp sıcak suyu noodle kutusuna koydum.Baharatını vb döktükten sonra çatal alıp yemeye başladım.Millet chopstickle yiyo bide.Acaba nası tutuyolar onu hiç tutamıyordum ben.Telefonumdan bi şeyler izledim.Yemeğimi bitirmiştim boş kutuyu çöpe attım.Yatağa atladım ve telefona bakmaya devam ettim.Ki whattsaptan mesaj geldi.Bu kimdi lan?
###############:
#### iş merkezinde çalışmak istermiisniz?hemen kaydolun! link:
glululululluluululdolandırıcı.
#############
ya aga bi s
yazıp numarayı engelledim.Bütün otistikler benim karşıma çıkıyo mw.Şu hayat bi salamadı beni be.Dedim içimden.Sonrada uyudum.5kez uyanmışımdır.Çok uyuyamamıştım gece.Uykum vardı fakat bişey yanlış sanki gibi başım ağrıyordu.Sadece 2 saat uyumuştum.Bide yarın okula gidecektim.Uh hasta olmuş olamazdım dimi?Nası olayım hava buz gibi.
Derken sabah oldu.Aynaya baktığımda gözlerimin altı uykusuzluktan mosmordu.Çantamı hazırlayıp evden çıktım.Okulun önüne gelmiştim.Okulun önünde Emre beni karşıladı.
E:Günaydınn.Dün neden gelmedin?
A:Hastaydım.
E:Ha geçmiş olsun o zamann
A:Teşekkürler
Dedim gülümseyerek Emreye yalan atmıştım.Bu beni bı tık üzsede ne dicekyim çocuğa?İstemedim gelmedimmi diyecektim?Çok ama çok saçma olurdu bu.Emreyle yine konuşmaya başladık.Böyle havadan sudan felan.Birbirimizin telefon numaralarını aldık ki iletişim kurabilelim.Tabi Emre numaramı zorla aldı-Numaralarımızı kaydettik ve konuşmaya devam ettik.Beraber sınıfımıza çıktık.Bugün yer düzenlemesi yapacakmış hoca.Emre söyledi.Umarım beraber otururuz.Sınıftaki tek otistik olmayan varlık Emre çünkü.Emre olmasaydı ben bitmiştim kesin-Zil çaldı.Hoca geldi ve yer düzenlemesi yapmaya başladı.Şansa Emreyle bizi arkadaş olduğumuzu bilmeyerek yan yana otutturdu.Ki bi sorun vardı.Cenan ise çaprazımızdaydı.Soğuk bakışları her zamanki gibi beni korkutuyordu.Garipti.Hoca Ders işleyemediği için kalan süreyle boş bıraktı.Emreyle oyun oynadık.Güldük Dertleştik.Sanki dakikalar değilde saatler sürmüş gibiydi.Arada Cenanın bize baktığını fark edip birazda olsa rahatsız oluyordum.Fakat yinede gülümsememi bozmadım.Başım ağrımaya başlamıştı yine.Acaba cidden hastamı oldum la?
E:Aga iyimisşn
A:Turp gibiyim konuş sen dinliyom ben
E:Lan rengin gitti nası iyisin hocaya söyliyimmi eve felan git.
A:Yook iyiyim diyom ya boşver beni
E:Eminmisin bak
A:Evet
E:Peki
Emre konuşmaya devam ediyordu.kafamı sıraya koydum ve Emreye biraz dinlenecrğimi söyledim
______________________________________
SELAMM BU SAATTE YİNE BEN😻
YİNE BÖLÜMLERİ UZUN YAZMAYA ÇALIŞIYOM AKLIMA Bİ BOK GELMİYO
BİDE YORUMLAR İÇİN TEŞEKKÜRLER BENİ ÇOK MUTLU ETTİN GAZA GELDİM BOK GİBİ Bİ BÖLÜM YAZDIM
İYİ GECELERRR😻😻🤩😍😼🤩😼😍😊💋😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bully boy☆[arcen]
General FictionKonu:"Arif hiç bilmediği yeni bir okula başlıyor fakat o okulun nası bir okul olduğundan haberi yok.." UYARILAR😻 SMUT YOKK! BU HİKAYENİN CGHB İLE BİR ALAKASI YOKTUR.