Chapter 529

5 0 0
                                    

Chapter 529 : A Code Cerulean Mission! Operation Save Veronica From The Dai Shi Marking!

Skye's POV : Previously on Paw Patrol Rideout... In The Last Chapter, After We Were Beaten up By a Mind Controlled Veronica, Her Sister Lorelai Jumped in Revealing Some Few Major Revelations To The Team... We Soon Came up With a Strategy To Launch an Ambush on Veronica in Order to Save Her, But Boomer, Choza, & Hilda Weren't Gonna Make It Easy So We Had to Split up With Me, Leo, Shade, Yoshi, Claw, & Lorelai Taking on Veronica... Seeing That We Found Her at Birch Branch Forest, We Have a Clear Idea on Where She Might Be...

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

*Birch Branch Forest* *May 26th 2027*

The Paw Patrol : *Walking Down The Forest Path*

Lorelai : Wow... Birch Branch Forest... Never Thought That I'd Actually Be Back Here... Things Really Have Change...

Rubble : Um... Are We Sure That This is The Same Path We Took To Get To Lorelai's Old Campsite?

Yoshi : *Feeling The Dirt* Hmm... Yup... This is The Way...

Skye : Everyone Keep Your Guard Up... Boomer, Choza, & Hilda Could Show Up From Anywhere Right Now...

Marshall : Yeah...

Claw : Is That The Fire Slicer You Have?

Marshall : Yeah... But I'm Not Gonna Activate The Shuriken Mode Too Much Because You Know...

Claw : Mmm... I See... Cool Weapon Though... Suits You Better Than a Kunai...

Yoshi : *Stops* *Paws Glowing Green*

Lorelai : What are You Doing?

Yoshi : *Reading The Aura Frequency* I Can Sense Veronica... She's Heading Down There...

Claw : Aura Detection Abilities?

Yoshi : Yup... But We're Not Alone...

Boomer : *BZZZTTTT* *Shoots a Lightning Bolt Towards Lorelai*

Yoshi : !!! GET DOWN!!! *Pushes Lorelai*

Lorelai : WHOA!!!

Yoshi & Lorelai : *Thud* *Dodges The Lightning Bolt*

Lorelai : Whoa...! That Was Close... Thanks Yoshi...

Chase : Up There...! On The Trees...!

Boomer, Choza, & Hilda : *Standing on The Trees* Hmm...

Roxi : Okay NGL, For 3 Villains That are Going To Destroy us, They Look Cool in That Pose

Ryder : You Can Say That Again...

Boomer, Choza, & Hilda : *Jumps Down*

Choza : No Way We'll Ever Let You Get Close To Our Newest Recruit...

Hilda : It'll Be Our Pleasure To Destroy All of You...

Boomer : Let's Get This Party Started...!

Boomer, Choza, & Hilda : *Power Spirit Modes + Dark Flux Mode on* *SHING* *Volt Ferret, Shadow Monarch, & Phantom Valkyrie*

Wildcat : And Boomer Has a Ferret Power Spirit...

Roxi : Makes Sense... He Has a Thing For Ferrets Back at School...

Ryder : Skye... You & Your Team Head off & Go Find Veronica... We'll Deal With These Guys...! Oh... And Give This To Veronica Once She's Safe...

Paw Patrol Rideout 10 Ultimate Ninja Storm Part 2Where stories live. Discover now