0.1

244 9 6
                                    

"saat kaç ki perdeleri açtın Makbuş"

" 07:40"

"Ne!"

"okulun ilk günü ve geç kaldım"

" tamam sakin ol daha vaktin var"

"teşekkürler makbuş yani uyandırdığın için ve günaydın"

" sanada kuzum hızlı ol kahvaltı hazır"

"tamam on dakikaya aşağıdayım"

Makbuşu seviyordum, bana annem gitti gideli hep annelik yaptı annemin yerini aratmadı , hızlıca bir duşa girdim eminim ki saçlarım kalktığımda birbirine girmişti duş aldıktan sonra üzerime siyah  etek ve sade beyaz tı-short geçirdim saçlarıma hızlıca fönledim ve aşağıya indim.

"kahvaltı yapmayacakmısın kuzum?"

"okulda yaparım makbuş baybay öpüyorum"

"hay Allahım bende seni, kahvaltı yapmayı unutma"

Evden çıktığımda kapıda Cenk beni bekliyordu.

"günaydın küçük hanım"

"kaç defa dedim bana böyle seslenme diye"

"babanız duyabilir"

"sen benim ağbimsin ve babamın bu durumdan rahatsız olacağını sanmıyorum"

"peki hanımım"

"Bak yine aynısını yaptın"

"kusura bakmayın hanımım"

"aaahh, yeter benden bu kadar"

Bıyık altından kıkırdadıgını göre biliyordum benle dalga geçmeyi seviyordu kendisi ne kadar bizim çalışanımız olsada ben asla öyle hissetmemiştim kendimi bildim bileli onu ağbim belemiştim oda beni kardeşi belemişti, aramızdan su akamzdı. Arabaya bindiğimde biraz stresliydim, yeni bir döneme ve yeni bir okul başlıyordum babamın işleri yüzünden tekrar ve tekrara okul degiştirmek zorunda kalmıştım bu durum artık beni fazla rahatsız etmesede stres altın da bırakıyordu.

Okula geldiğimizde arabadan inip Cenke teşekkür ettim, okul çıkışı beni bekliyecegini söyleyip gitmişti okulun kapısına geldiğimde herkesin sıraya geçmiş oldugunu gördüm bende hızlıca 12.sınıfların sandığım son sıraya ilerledim.

***
Sıradayken sınıfımın 12/D olduğunu ögrendim sınıfı bulduğum da kapıyı tıktıklayıp sınıfa girdim hoca daha gelmemişti sınıfta herkes yerlerini almış birbirleriyle hasret gideriyorlardı, bende hızlıca arka sıranın bir önündeki sıraya yerleştim yanımda sarışın saçlı tatlı bir kız vardı.

"selam"

"selam"

"ben Defne okula yeni geldim"

"bende Duru"

"tanıştığıma memnun oldum"

Tatlı bir kız demiştim ama geri alıyorum çok soguk biri memnun olduğunu bile söylememişti" kaba", dış görünüşe aldanmamak  gerektigini tekrar kendime hatırlatarak önüme döndüm.

Ders başladığında hoca yoklama alamaya başlamıştı hoca isimleri söylerken bende isimleri ezberlemeye çalışıyordum.
-Arda... Alper.. Buğra
Hoca Buğra dediğinde ismi bana bir şeyler çagrıştırıyormuş gibi hissetim ve anında arkamı döndüm arkamı dönmemle bir çift gözün beni karşılaması bir oldu.

"Defne, Defne burda mı?"

"kızım hoca sana diyor"

"ha.. Ha, burdayım hocam"

"çok bakma onun sahibi var"

Ne dediğini anlamamıştım kime çok bakmıyacaktım, jetonum sonradan düştüğünde
"yok öyle birşey" dedim
"tabi canım biliriz, anlıyorum çoçuk yakışıklı" dedi ve önüne döndü.

Arkadaşlar bu beni ilk kitabım aslında önceden kitap yazıyordum ama yayınlamaya korkuyordum cesaret bulup yayınlamaya karak verdim inşallah begenirsiniz güzel yorumlarınız bekliyorum öpldünüz💋💋

Elementler  Akademisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin