6

425 7 0
                                    

Byla jsem překvapena je to hustý a zároveň strašný. Já jsem se ....... JÁ JSEM SE VYSPALA SE SVÝM BRATRANCEM !!!?? No to mě poser . Musim mu to nějak říct , nevim jak ale nějak Jo . Ale nebudu lhát byl to druhej kluk se kterým jsem kdy spala a musim říct ze byl tak 1000 krat lepsi než ten predtim. Nebudu zmiňovat jeho jméno protože je to strasnej kokot a chci na nej zapomenout , ikdyz první pusa a sex se nezapomina tak já věřím ze na obojí zapomenu .

Dneska mame volno ve skole , a mame to až do pátku takze prodlouženy víkend od středy . Super. Když se teda nejde do skoly tak jsem musela jít za Niki . Bydlí ve vedlejší ulici takze to nebi zase až tak daleko . Ve dveřích mě přivítal Ronnie ( to je Niki australský ovčák kterého dostala k 15 narozeninám ) je to strašný bobik , a mimochodem jméno jsme vybírali spolu nejdřív byl nápad na Jona , jakožto Jona Marianka a další takovýhle jména , jenže mě pak napadlo Ronnie . Díky filmu Culpa mia kde je vlastne Ronnie zejo , logicky. No a hned po Ronniem mě přivítala Martina (mamka Niki) cestou k Niki do pokoje jsem se ještě zasla pozdravit s Kubikem a Laurinkou (sourozenci nepravý ) Kubikovi je 6 a Laurince 4 . "Ahojjj deckaaa" přibehla jsem jim do pokoje "Ahoooj Teryyy" vyskočil radosti Kubík aby mě mohl jít obejmout , zjistila jsem ze mu vypadl první Zub   tak si hraje s autem co dostal od "zoubkove vily"
Když jsem se pozdravila i s Lauri tak jsem konecne šla za Niki "ahojj lasko" pozdravila jsem ji . Na pozdrav jsme se obejmuli. Když jsem ji řekla o tom všem s Nikem tak z toho byla strasne jakoze DELAS SI PRDEL? HUSTYYY!! TAK TO JE MEGAAA. A nějak tak proste .

"Myslis ze to Nik vi ? Nebo jako hodláš mu to nějak říct ?" Vybalila na mne Niki z ničeho nic . Tot otázka . " Měla bych mu to říct ? K čemu mu vlastne bude informace o tom ze má Sestrenku? Vzdyt to je uplne nepotřebné . Ikdyz mozna by se choval jinak . No ale až mu dojde ze se vyspal se svou sestrenkou která je o 13 let mladší než on tak se z toho posere" premyslela jsem nahlas "hele tery . Jak se říká ZAKÁZÁNY OVOCE CHUTNÁ NEJLÍP a navíc čas se nevrátí , on vedel do ceho jde . Vedel ze jsi mladší a já vim ze to napadlo jeho . Tebe ikdyby jsi byla sebevic opilá tak by te to nenapadlo . Takze jeho picovina a JO měla by jsi mi to říct a pak už bude jen na něm jak naloží s tou informaci"
Dokončila Niki svůj monolog . Vzdycky vi co kdy má říct , je proste uzasna já to říkám vzdycky . "Dekuju" odpověděla jsem ji pouhým jedním slovem . Asi má pravdu......

(Helou mame tu další část hned takhle na vanoce . Doufam ze se líbí a uvidime jak se to vyvrbi.+ omlouvám se za chyby💋)

PS: pokud ještě nemas odběr u Jona Marianka na YouTube kanále tak to utikej napravit nebo budeš mít dalších 10 let smůlu . Ne to zase ne , ale už aby měl těch 1 000 000 sledujících . A tobe to nic neudělá jeden klik kterej má hodnotu XXXX💥🫶🏼💋 -❤️

Dal bych si te k večeři //DOKONČENO ✅\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat