21

217 7 6
                                    

NASRAT , vypla jsem svoje myšlenky hned po tom co jsem si uvědomila co asi dela dominik. Ve studiu jsou kurvy plastový jak nejnovější Barbie z nové kolekce , hnus az to boli . No jasne nekde prca !!! "Kubi já já chci vic , já chci te" skoro az zaseptala jsem . Překvapilo mě co jsem řekla

Pohled Kuby :

Seděla mi na klíně , byl to krásný pocit Miluju Ji už dlouho , Dominik si ji nezaslouží já to vim a ona sama to vi . Je to kokot co není na vztahy a ona je jiná a já se do ni zamiloval jenže ona furt samej dominik tohle , dominik tamto , dominik tamhleto.
Já vim mozna si říkáte proc jsem teda rikal ze je dominik hodnej a ať mu dá druhou šanci . Jde o to ze vim ze Terka by semnou nikdy v životě nechodila . Já nejsem dominik takze nejsem uplne její typ a jsem si jistej ze by semnou nechodila , tak jsem rad ze jsme aspon dobří kamaradi . Snažím se aby byla stastna což upřímně s Cittou nikdy nebude. :(((

Jak mi tam tak seděla na klíně a líbali jsme se , překvapilo mě ze spolupracovala . To ten alkohol asi . Tak jsem si všiml ze premyslela . Když se odtáhla tak z ničeho nic tichým hláskem neco řekla což jsem ji nerozuměl ale jedno jsem rozuměl urcite " já chci te " řekla jako poslední , cekala co udelam . Ano Dominik je můj kamarad ale ona to chce a jak se říká žijeme jen jednou . "Dobre kotě , ale potichu ať nás neprozradis"
⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Někdo mi psal ať to sem vypisu tak bude menší ukázka nic moc extra ale kdo to nemá rad tak to přeskoci!!!!

Pomalu jsme se zase začali líbat a ona si na mě sedla obkrocmo , musim říct ze je kurva sexy . Čekal jsem jestli začne ona nebo ne tak jsem ji jen rukama jezdil po těle . Chvíli se jen tak pohupovala u mého rozkroku ale pak přestala což mě celkem nastvalo . Bal jsem se ze chce přestat ale ono ne . Klekla si a stáhla mi moje kalhoty i s boxerkami az ke kolenum které pak spadly samy az na zem . Vzala si jo do pusy a jela podle sebe , bylo to uzasny ale na Vlčka moc pomalý . Po chvíli mi vzala moji ruku a dala si ji do vlasů na náznak abych si určoval tempo ja . Což se mi moc líbilo . Par minut jsem si určoval tempo  az pak jsem přestal . Nechtěl jsem ať se ji udelam do pusy a nic to není ono takhle to nechci . Líbali jsme se a ja ji pak rukama zajel pod tricko co měla na sobě . Má kurevsky Dobre prsa !!! Stáhla si kalhoty a sedla si obkrocmo , vnikl jsem do ni a ona začala kroutit boky , rukou jsem ji hladil a simral aby byla ještě vic odvarena a v prdeli . Byla z toho mimo už dost .
Asi jsem proste dokonalej !!! Začala vzdychat , bylo roztomilé jak se snazila to udržet a být potichu aby mi splnila to co 'slibila' a na čem jsme se domluvili . Vzdychala mi do ucha .

No dobry to by stacilo

Když jsme se oba udělali a oblekli tak jsme se jen objimali a pusinkovali

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

Dal bych si te k večeři //DOKONČENO ✅\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat