Mozna si furt říkáte ze co delam? Vzdyt je to můj bratranec , proc kurva miluju svého bratrance? No to já sama nevim , celkove mě ani nezajima názor ostatních . Jsem si jistá ze Dominika Cittu miluju . Po chvíli někdo zaklepal "ne " řekla jsem abych tím naznačila ať nechodí dovnitř ať už je tam kdokoliv . "Teryyy to jsem já , Kuba . Pust mě prosim" skoro až zaseptal "pojď..." sice jsem to řekla trochu nejiste ale ani ne do 3 sekund se otevřely dveře a z te skviry Vykoukal kubova hlava , po chvíli vešel dovnitř cely . Zavřel a sedl si ke mě na postel , zacal mě objimat "hele Tery , já vim ze Dominik je curak a vim jaký to pro tebe musí být . Ale premyslej nad tím jestli tohle není až moc "vyhroceny" " naznačil prstama " Sám Dominika znam nejlip na světě , je to můj bracha a dal bych za nej vsechno a ano vim chová se jak bezprostřední curak a kokot ale je to proste dominik. Ten mysli veci uplne jinak než je říká nebo dela . On to myslel Dobre , jen je to proste dement a neumí za tebou prijit a normalne se ti omluvit . Musí vymyslet picoviny a pak je v pici z toho ze ti lhal a ze je strasnej curak . Tery prosim já nechci aby byla Laska & Bolest 2 , já te vazne prosim dej mu ještě šanci vis jakej on je ."
Milovala jsem Kuby tón hlasu . On vzdycky vi co říct "kubi ty vzdycky vis co říct " lehce jsem ho obejmula "já vim mozna trefa urcite jsem to přehnala , moc přehnaná reakce ale proste nastvalo mě to . Když si vezmu ze vlastne cely ten měsíc mi lhal . Ještě k tomu do očí , já mu to prominu ale udělá ještě nějakou picovinu tak končím jasný kubi ? K-O-N-C-I-M a už mě nikdy neuvidíte " podívala jsem se na nej pohledem jako 'je ti to jasný?' On jen kývl hlavou "Dobre .... Já nutit te nebudu ..." rekl trochu smutne . " Jo mimochodem hooodne moc opozdene vsechno nejlepsi k tvým 18 narozeninám už po 3 !!! Vim ze ti přeju už po 3 ale já musim " vytáhl z kapsy 3 čokolády a krabičku plnou sushi . Kurevsky miluju čokoládu a sushi !!!
"Dekujuuuu kubiiii" silné jsem ho obejmula . Když jsme se pustili tak jsem mu chtela dat pusu na tvar , proste takovou tu Dekovnou pusu . Když jsem se náhlá tak se Kuba otočil a dali jsme si pusu na pusu . Divila jsem se ale odtrhli jsme se až po chvilce . "P-promin ..." omluvila jsem se a sklopila pohled k nohám . "Princeznoo neomlouvejte se to já se otočil . Chtel jsem ti ji dat , a už nebuď smutná "Pak už si jen vzpomínám jak jsme s Kubou koukali na harryho pottera a, jedli čokoládu a sushi . No a vlastne byli jen v tom pokoji , pak jsem usnula Kubovi v objetí.......
Jen aby jsi pak nelitovala tvých rozhodnutí ...
ČTEŠ
Dal bych si te k večeři //DOKONČENO ✅\\
Fanfiction"Proc já to vlastne delam , To ty jsi p*ca a nerikej ze ne . To ty za to muzes . Vyhrotila jsi to jako totální p*ca a já se ti tady omlouvám ?" Zacal zvyšovat hlas . . . . . 11#ff 18.1 2024❤️ 18#fanfiction 25.1 2024❤️🩹