Předem dekuji za 1k přečtení !!!! ❤️🫀Extrémně si toho vážím a vubec ale vubec bych tohle necekala . Jako dekuju moc proste ani nevíte jakou mi to dela radost takze dekuju moc 🫶🏼❤️
Sedla jsem si tedy vedle nej na tu postel a cekala co z nej vypadne tentokrat "hele Ter já vim ze jsem to zase posral a hodně ale proste já jsem Citta a proste takovej jsem . Já se ti kurva omlouvám za to ze jsem takovej kokot a ze za tebou nedokazu normalne prijit a omluvit se " zvedl se z te postele "no to jsi kokot to mas pravdu" řekla jsem v klidu , tentokrat se na mě už podíval jako jestli si delam prdel . "Já to vim , proc kurva myslis ze ti to tady asi říkám proc kurva myslis ze se ti tady jako nejakej curak omlouvám ? Pravda PROC . Proc já to vlastne delam , To ty jsi pica a nerikej ze ne . To ty za to muzes . Vyhrotila jsi to jako totální pica a já se ti tady omlouvám ?" Zacal zvyšovat hlas a chodil sem a tam " CITTO ?! Delas si země dopici kurva prdel!??! Pico Dominiku uvědomuješ si co tady říkáš ? Ty tady NAPLANUJES únos svoji holky aby jsi byl za hrdinu a nemusel jsi se ji omlouvat za to ze jsi kokot a neco jsi posral a ještě k tomu je to vlastne moje vina ?! A já jsem pica a vlastne za to vsechno muzu ja ????!!!! Tak ty jsi jinaci kokot !!!" Vypálila jsem mu do ksichtu a chtela jsem odejít , jen co jsem chytla za kliku tak nejaky Kokot chytil dveře , a ze neuhadnete kdo ten kokot byl."Dominiku kurva pust ty dveře dopici nebo ti dam do kouli a uvidis " byla jsem nasrana ze bych ho zkopala do kuličky kokota "ne , ne a to bys neudelala" rekl , byl už v klidu jakoby nic "delas si prdel ? Ono se vlastne nic nestalo " řekla jsem ironicky a pustila tu debilni kliku . "Kotě omlouvám se , já vim ze jsem kokot a to ze jsi pica jsem nemyslel vazne promin " zacal mě líbat . Jak jinak to skončilo tak ze jsme se spolu vyspali "sex na usmirenou je vzdycky ten nejlepsi sex" rekl a obejmul mě .
Když jsme s Dominikem vyšli z pokoje tak byl Kuba nejakej jinej , takovej nastvanej no nevim co se stalo . Za celou tu dobu co jsme přišli a byli tam asi další 2 hodiny se na mě podíval sotva třikrát a s Dominikem už vubec nemluvil . Zajímalo by mě co se tady kurva stalo. Z ničeho nic proběhl do místnosti Hasan a zacal rozhlasovat "MRDKY BUDE PARTY ,CHLAST , TRÁVA ,PRDEL A KURVY !!!" když to odřekl tak jsem věděla ze to nedopadne Dobre , nevedela jsem co se stane ale věděla jsem ze to bude spatny ...
Caues už jsem na začátku části rikala jak moc vám dekuju za 1k přečtení je to pro mě veliká radost 🫀 je tu další část akorat není extra dlouhá ani krátká . Přijde mi to takove dramatické mozna až moc . Jaký na to mate názor vy ? Co myslíte ze se stane ?🤭 no to se dozvíte v další části -❤️
ČTEŠ
Dal bych si te k večeři //DOKONČENO ✅\\
Fanfiction"Proc já to vlastne delam , To ty jsi p*ca a nerikej ze ne . To ty za to muzes . Vyhrotila jsi to jako totální p*ca a já se ti tady omlouvám ?" Zacal zvyšovat hlas . . . . . 11#ff 18.1 2024❤️ 18#fanfiction 25.1 2024❤️🩹