24

183 6 0
                                    

O 2 a půl roku později ....

"Mamiii!!!! De je tataaa?!?!?" Pribehla ke mě malá zvědavá Nelinka. "Já nevim princezno asi jel zase do práce . Dala by jsi si termix?" Klekla jsem si k ni na bobek "joooo TEMIX!!" zajecela mala Nel a odbehla do kuchyně , šla jsem za ni a podala ji otevřeny termix s lžičkou na její stolecek kde spokojeně papala.

Asi bych vám měla říct co se za poslední dobu dělo ! :D

Když jsem se odstěhovala z Pardubic tak jsem v Praze byla cca 2 měsíce , furt jsem bydlela u Katky . Když jsme jednou byli na nějaké party u nějakého Marka . S Markem jsme si hezky padly do oka , dali jsme si čísla a bylo to fajn. Když se mělo začít pít a já ucitila vůni alkoholu tak se mi zvedl brutálně žaludek a musela jsem na hajzl , zvracela jsem . Nevolnosti už byly delší dobu . Po 3 dnech od te party jsem se rozhodla jít k doktorovi , těm mi rekl ze jsem ve 2 měsíci těhotenství , ze gratuluje a ze je miminko zdravé . Byl to šok !! Po 14 dnech jsme se s Markem nastěhovali k sobě a od te doby tvořím par . Mala Nelinka se narodila a Marek ji neee jako vlastní .

Největší problem je ten ze nevim kdo je její pravý tata. Jestli Jakub nebo Dominik protože jsem spala s oběma hned 2 dny po sobě ! S Markem se poslední dobou furt jen hádáme , mlátí mě ale vyhrožuje mi s tím ze pokud to někomu řekni tak ze se stane neco hodně špatného, proto to neresim. Už 2 a půl roku jsem nevidela Nikoho z milion plus , jen jsem videla ze vydali hoodne novych písniček .
No nic zpět do reality .

Když večer Nelinka usnula tak přišel Marek "ahoj lasko " rekl a dal mi menší pusu "ahoj.." bala jsem se jakou má zase naladu "mam překvapeni" zárili mu oci štěstím . No to se bojim "jaké lasko?" Snazila jsem se být co nejméně nervózní . "K našemu výročí jsem koupil 2 listky na koncert tady v Praze a dokonce i s VIP kde je meet nad greet !!" Byl cely šťastný a ukázal mi 2 vstupenky . Byla jsem stastn , dlouho jsme totiž nikde nebyli"To je .,."
Radost ze me spadla když jsem videla kdo hraje "milion plus !? Jako vazne , vzdyt vis co se mezi nami stalo já já tam nemuzu jít !!" Začala jsem odmlouvat

" tak hele kocicko" chytil me pevne za čelist "ty tam semnou hezky pujdes bez ohledu co se stalo je zi to kurwa jasný!!!?" Procedil přes zatate zuby . Jen jsem kyvla a on odešel .
Je to tenhle patek což je zitra no skvělý ..., volala jsem katce jestli nemuze pohlídat na zitra Nelinku a ta mi jako hodna kamarádka vždy pomůže a tak ji pohlida .

Je patek odpoledne a před asi 10 minutami odjela Nel a jsem tu jen já a Marek . Čas utekl rychle . Je 18:37 a já se dooblikam . Vzala jsem si mikinu co mi jednou půjčil Dominik když jsme spolu spali a já ji mam furt u sebe, k tomu af1 a sede kapsacove dziny + doplňky a různé šperky . Vlasy jsem si nechala rozpuštěné . Marek měl tepláky a mikinu "jdeme" rekl Marek a slo se .

Už tu jsme asi 20 minut a začíná to . Začala hrát melodie na "Kawasaki" moji fav pisnicku a z jedné strany se ozvalo "Cau prahooooo!!!!! Víta vás tady Nik tendooooo!!!!!'" a z te strany vyběhl na stage Nik a rekl do mikrofonu "a taky Yzomandiasss!!!!!" A z druhé strany vyběhl Jakub , když v tom se nase pohledy střetly ....

Dal bych si te k večeři //DOKONČENO ✅\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat