14

257 6 2
                                    

Pohled Dominika :

Když jsem se rano probudil vedle Terezky tak jsem byl šťastný po takove dlouhé době ! Byl jsem šťastný ze se zase nebudim rano sám v posteli , šťastný protože jsme si k sobě zase našli cestu , šťastný protože mi odpustila a protože ji miluju ikdyz to je cele lež .... Ikdyz tím te ji teď neřeknu pravdu ji pak ublizim ještě vic . Vim jsem kokot ale byla to jedina možnost jak udelat to aby jsme si promluvili . Vim jsem curak ale sorry zatim vám neřeknu vsechno aby to bylo ještě napínavé 😉. " Domí nad čím pak přemýšlíš ?" Přitáhl ne do reality ji hlas . Už jsem rikal ze má ten nejkrásnější hlas co jsem kdy slyšel ? Teda samozřejmě až na ten můj 💪🏼 já mám nejlepsi hlas proto mě všichni poslouchají zejo "nad ničím kotě " musel jsem ji zalhat .  To jsem však netušil ze ji budu muset lhát ještě dlouho .....

Pohled Terkiss:

Nevim co si mám myslet , z jeho hlasu byl videt náznak toho ze mi lze . Nevim ale treba jsem jen blba a mám svoje myšlenky . "Dobre noooo" řekla jsem a radši jsem to vypustila z hlavy .

To jsem vsak nevedela ze to byla obrovska chyba.....

Po chvilce jsme se začali líbat , anooo ty rty 😻 ach můj boze !!!! Miluju ty rty . Tohle mi tak moc chybělo . Líbali jsme se dokud nám nedošel kyslík a takhle asi ještě 3 krat za sebou.
"Co si das k snídani Niku ?" S úsměvem jsem se ho zeptala a pohladila ho po ruce . "Jo - počkat co ? Jak ze ? Niku ? " zarazil se " no Jo přijde mi to hezci a kratší " pousmala jsem se " Dobre" dal mi pusu "dal bych bych si tebe ale hádám ze to není ta odpověď co chces slyšet . Takzee budou stačit treba vajíčka " zadival se mi do oci "Dobre " zvedla jsem se a šla udelat vajíčka .

Když už jsem měla hotovo a dávala to na dva talirky tak se mi dvě silné a potetovane ruce obmotaly okolo mého pasu "tady to vonii" zaseptal mi do ucha až jsem se musela zatrast . "Nikuuuu nech ne to nandat !!!" Lehce jsem se smíchem zavrcela , kdyz se 'smutkem' odcházel tak mě placl přes zadek . Než jsem se stihla otočit tak už sedel u stolu a čekal na jídlo jako malý kluk . Awwww!!!!
Když jsme to dojedli tak jsme se pak jen valeli v posteli a mazlili se spolu. Po chvilce jsem usnula.

Po delší době je tu další kapitola !!! Doufam ze se vám líbí a dekuju moc za tolik přečtení , vubec jsem to necekala ❤️!!! Doufam ze se vám příběh bude libit i dal . Kazdopadne co Nik tají ? Jak a co se stane ? To se dozvíte v další části . Jinak terkiss7citta
❤️ jsi silná holka vsechno zvladnes !!! Miluju te a jdu delat další.
-❤️

Dal bych si te k večeři //DOKONČENO ✅\\Kde žijí příběhy. Začni objevovat