İyiki doğdun Kim Taehyung★İyi okumalar...
+
~jungkook~
4 gün sonra|
O gün eve geldiğimiz gibi proje ödevi olduğunu hatırlamıştım. Jimini odasına bırakıp bende uyumuştum. Bir sonra ki gün erkenden uyanıp tek başıma projeyi bitirmiştim ve hocaya teslim etmiştim.
Bugün taehyung'un doğum günüydü. İki gün önce jimin ile AVM ye gidip hediye almıştık. Hobi ve Jine de sorduğumuzda, geleceklerini söylemiştiler.
Jimin ile beraber dün akşam kalpli kurabiyeler yapmıştık. Kurabiyeleri taehyungun annesinin, içinde yemek verdiği kaplara koymuştuk.
Dün saat kaçta gelelim diye taehyung'a mesaj attığımda, istediğiniz zaman gelin demişti.
Şuanda saat 17.03, Jin ve hobi hâlâ gelmemişti. Üstüme yeşil kazak, altıma kot pantolon giymiştim ve zincir kolye takmıştım. Jimin ise çizgili üst ve siyah pantolon giymişti.
Zil sesini duyduğumda kapıya doğru ilerleyip açtım. Hobi ve Jin içeri girdiklerinde kapıyı geri kapattım. Oturma odasına gidip koltuklara oturduğumuz da, hobi "taehyung için ne aldınız?" diye sordu.
Üstümdeki kazağı gösterip "Ben buna benzer siyah kazak ve ikimize zincir bileklik aldım. Jimin ise krem renginde hırka ve bir tane zincir kolye aldı."
"Bari pantolon da alsaydınız, çocuğun kombini yarım kalmış"
dedi jin. Hepimiz gülerken içeri jimin geldi ve yanıma oturdu.Hobi "prensesimiz hazır galiba, gidelim mi?" dediğinde kıkırdadım. Jimin güldüğümü görünce dirseğini karnıma vurdu. "Komik mi?" Başımı hızla iki yana sallayıp "değil " dedim.
Jimin geri ayağa kalktığında bizde ayaklanıp odadan çıktık. Kendi odamın masasında duran hediye paketini aldığımda salona döndüm.
Evden çıkacağımız sırada, aklıma yaptığımız kalpli kurabiyeler gelince, hemen mutfaktan onları da alıp evden çıktım.
Taehyungun evinin ziline jimin bastığında kendi evimin kapısını kapattım. Çok geçmeden kapıyı taehyung açtı.
Genişçe gülümseyip "Hoşgeldiniz" dedi.
Bizde gülerek selam verdiğimizde eve girdik. Elimizdeki paketleri sırayla taehyung'a verdik. Jiminler oturma odasına giderken, yolunu bildiğim mutfağa doğru ilerledim.
Mutfağa girdiğimde karşımdaki balkon kapısını görünce, daha önce yaşanan olaylar bir bir gözümün önünde canlandı.
Ailem ile o günden beri hiç konuşmamıştık.
Elimdeki kurabiye kaplarını masanın üzerine bırakıp, su içmek için tezgaha yaklaştım. Mutfak dolabından bardak çıkarıp, çeşmeden su doldurdum ve içtim.
"Sen mi yaptın?"
Duyduğum ses ile irkilip hızla arkamı döndüm. Tanımadığım yüze bakarken bana yaklaştı. Elimdeki bardağı tezgaha bırakıp "evet" dedim.
Önümde durup elini uzattı "Soobin ben, taehyungun üniversiteden arkadaşıyım. Utanmana gerek yok." dedi.
Bende elimi uzatıp tuttuğum da "Bende jungkook, taehyungun yan komşusuyum. Ayrıca utanmıyorum." dedim. Elini bıraktığımda güldü.
"Yanaklarından belli oluyor"
Ellerim hızla yanaklarımı bulduğunda daha çok güldü. Mutfağa taehyung geldiğinde masanın üstündeki kurabiyeleri ona doğru uzattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my next-door neighbor
ФанфикKavga ettiği okuldan atılıp seula taşınan jungkook, evlilik teklifi edeceği gün aldatıldığını öğrenen taehyung'un yan komşusu olur. Düz +Texting Semetae Ukekook