twenty two

264 24 44
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfeen ^_^




İyi okumalar...



+

Taehyung'a attığım mesajın üstünden neredeyse iki saat geçmişti. Ne mesaja bakmış, ne de cevap vermişti. İnadıma mı yapıyor yoksa önemli bir işi mi vardı bilmiyordum ama beni sinirlendirdiği kesindi.

Pek de uzağımda olmayan evine gidip hesap sormak aklımdan geçmiş olsa da, bunu yapmaya hakkım olmadığına inandırmıştım kendimi.

Jimin ile akşam yemeğimizi yedikten sonra o banyoya girmişti. Ben de bulaşıkları yıkayıp koltuğa uzanmıştım. Bir süre geçtikten sonra jimin gelmiş ve işe gideceğini haber vererek gitmişti.

Ben de bu sırada hala koltukta uzanmış bir şekilde taehyung'dan bir cevap bekliyordum. Gözlerim televizyonda olsa da, aklım telefondaydı.

Birlikte pasta yapacağımızı söylemiştik. Eğer bugün markette yaşanan olay yüzünden cevap vermiyorsa, jimin'in 'taehyung'a anlatma' demesine rağmen onların oyunu olduğunu söylerdim. Çünkü gülüp eğlenerek pasta yapacağım yerde boş boş uzanıyordum.

Telefonuma gelen bildirim sesi heyecanlanmamı ve koltukta oturur pozisyona gelmemi sağlamıştı. Direkt telefonu elime aldığımda, mesaj atanın taehyung değil de jae wook olduğunu görmek hayal kırıklığına uğratmıştı beni.

Büyük bir hevesle elime aldığım telefon omuzlarımın düşmesine ve üzülmeme neden olmuştu. Derin bir nefes alıp jae wook'un attığı mesaja tıkladım.


_

[Jungkookjeon - jxxvvxxk dm]

jxxvvxxk:
Jungkook
Müsait misin?

Jungkookjeon:
Evet müsaitim

Ama konuşmaya başlamadan önce jimin yüzünden hesabımı istediğini biliyorum

jxxvvxxk yazıyor...

Jungkookjeon:
O anlattı bana

jxxvvxxk:
Ah anladım

Özür dilerim

Jungkookjeon:
Önemli değil arkadaş olabiriz ama taehyung ile aram bozuldu

jxxvvxxk:
Taehyung?

Markette yanındaki kişi mi

Jungkookjeon:
Evet o

Arkadaşlarım sözde birbirimizi kıskanalım istemişler ama o mesajıma cevap vermiyor

jxxvvxxk:
Demekki gerçekten kıskanmış

Jungkookjeon:
Hayır yaa
Beni kıskansın istemiyorum ki

jxxvvxxk:
Ne istiyorsun peki

Jungkookjeon:
Birşey istemiyorum eskisi gibi kalalım yeter

 my next-door neighborHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin