three

745 90 59
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen💜

+

~Taehyung~

Sabah uyandığımda başım ağrıyor, midem bulanıyordu, dün baya içmiştim. Yataktan kalkıp banyoya girdim aynadan kendime baktığımda yüzüm gözüm şişmişti ağlamaktan. Elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıkıp telefonumu aldım. Mesajlara baktığımda jessi mesaj atmıştı  'özür dilerim'  diye cevap vermedim, telefonu komodinin üstüne bırakıp yatağa uzandım tekrar. Dün olanlar aklımda dönüp duruyordu, jessi'yi özledim ama elimden bir şey gelmiyor. Battaniyeyi üstüme örterek gözümü kapattım.

Jessi niye aldattı beni, yetersiz mi gördü acaba ya da o  adamın da dediği gibi artık sevmiyor mu beni?

Bu tür kelimeler ve daha fazlası zihnimde dönüp durduğu için tekrar gözümden yaşlar geldi, yastığım yavaş yavaş ıslanıyordu. Elimin tersiyle gözümü silip burnumu çektiğim sırada kapı açıldı, sesimi çıkarmadan uzanmaya devam ettigimde arkamda hareketlilik hissettim.

"Tae uyan artık kahvaltı hazır, yoongi mesaj attı gelecek birazdan."

Dedi namjoon, kafamı hızla iki yana salladığımda namjoon beni kendine döndürüp yüzüme baktı ve konuşmaya başladı.

"Aynadan gördün mü hiç kendini ne hale gelmişsin o kız yüzünden, sence değiyor mu o seni aldattı ve sen onun yüzünden kendini mahvediyor sun."

Namjoon konuştuktan sonra oturup sırtımı yatağın başlığına yasladım. Gözlerimi kapatıp kafamı havaya kaldırdım.

"Bak tae belki onu çok sevmiş olabilirsin ama o seni sevmiyorsa, yapacak birşey yok bırak onu başka kız mı kalmadı, hem o kaybetti senin gibi birini aldattığı için."

dediğinde ona dönerek konuştum.

"Anlamıyorsun bi kendini benim yerime koy, kaç yıldır seviyordum onu, oğlum ben evlilik teklifi edecektim ona sen ne diyorsun?"

"Tamam haklısın ama bence birde bu yönden bak, belki evlilik teklifini kabul edecekti ve evlenecektiniz ama sonra yine öğrenecektin seni aldattığını, daha fazla üzülürdün emin ol, en azından şimdi ortada öyle bir şey yok."

Diye uzunca konuştuğunda kafamı iki yana salladım belki de haklıydı ama şimdi içinde olduğum durum da hiç iyi değil.

"Ne yapacam peki onu unutabilmek için"

Diye sorduğumda gülümsedi ve cevap verdi.

"İlk önce onu unutmak için yanında onunla ilgili ne varsa çöpe atacaksın sonra bu akşam bara gidecez ve sana güzel birini bulmaya çalışacağız."

Dediğinde gözlerimi büyüterek ona bakıp konuştum.

"Ne, bu kadar çabuk mu, ben hemen biriyle sevgili olmak istemiyorum."

Diye itiraz ettiğimde kafama vurarak güldü ve bana cevap verdi.

"Salak sevgili değil takılacağın biri sadece, anlarsın ya."

Diyerek göz kırptı, ne dediğini anladığımda hızla kafamı iki yana salladım ve konuştum.

"Böyle bir şey yapmayacağım sırf onu unutmak için başkasını kullanmayacağım ama bara gideriz bu akşam içip dağıtalım biraz."

Dediğimde güldü ve yatağımdan kalkarak cevap verdi.

"Şimdi yoongi gelir sende git elini yüzünü yıka mutfağa gel."

Dediğinde kafamı sallamakla yetindim. Banyo da işlerimi bitirip odamdan çıktım. Mutfağa gideceğim sırada zil çaldı. Kapıyı açtığımda yoongi beni görüp konuştu.

 my next-door neighborHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin