"Öyle bakışlar vardır ki
kalbindekileri bakışlarına
yansıtırsın."- Holdingden çıkıp Burak'ın arabasına ilerlediğimiz sırada Berk arabaların bulunduğu bölümde duvara yaslanmış sigarasını içiyordu.
Kafasını çevirip bizim olduğumuz tarafa bakınca ilk burak'a sonra bana ve gözlerime derince baktı.Onun önünden geçiceğimiz sırada arkadan bana seslendi.
Berk: Deniz hanım yarın akşam evimde sizin ofise parti düzenledim geliyorsunuz değil mi?
Kafamı ona çevirdiğimde göz göze geldik ve oda ağzından çıkan dumanı üfledi.
Ben: Gelicem berk bey
Berk: yarın görüşürüz deniz hanım
ben: görüşürüz berk bey
berke gülümseyip geri önümde döndüğümde burak'ın arabasına ilerledik ve arabasının önüne geldiğimizde burak kapımı açtı ve ben oturduktan sonra kapattı ve kendiside benim yan tarafıma sürücü koltuğunu geçti.
Bizim olduğumuz yer berkin görüş açısındaydı ve cam kapalı olsada bakıştığımızı hissettim.
Burak arabayı çalıştırdığında ordan ayrıldık. Yoldayken etrafı izliyordum ve burak'la aramızda yarınla ilgili bir konuşma vardı.
Burak: Berk bey neden senin gelip gelmeyeceğini merak etti prenses
ben: bilmem öylesine sormuştur.
Burak: Anladım
Burak çok kısa bir süre kemerin olduğu tarafa baktı ve bir eliyle direksiyonu tutup benim tarafıma yaklaşıp hızlı bir şekilde kemerimi taktı.
Burak: sana bişey olmasını istemem prenses
Ben: teşekkürler
konuşarak yola devam ettiğimiz sırada evimin önüne geldiğimizi farkettim.
Burak arabayı park ettiğinde kemerini çıkarmadan bekledi.Burak:"Yarın görüşmek üzere prenses"
Ben: yukarı gelsene kahve yaparım
Burak: Biraz işlerim var birdahaki sefere prenses teşekkürler.
Ben: ben teşekkür ederim görüşürüz.
Burak saçımı karıştırdığında gülerek arabadan indim.
Ben binaya girene kadar burak gitmedi ve binanın içine girdikten sonra arabanın gitme sesi geldi.Kendi katıma ilerlediğimde pamuğun miyavlama sesi geliyordu.
Kapımın önüne geldiğimde kapıyı açar açmaz pamukla karşılaştım.
içeri adımladığımda pamuk bacağıma sürtünüyordu kapıyı kilitledim ve anahtarı fortmanto'ya attım.Pamuğu kucağıma alıp severek salona ilerledim.
Koltuğa rahatça uzandığımda o an belimin ağrıdığını fark ettim.
Şu aralar yorgundum ve regl'ım geciktiği için belim ve karnım ara ara ağrıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Sevgi
RomanceHoşgeldin! Berk Kayaşahin buradaydı. Ve hala burada. +18 bulunmaktadır.