'Kalbim sana ait,
Tenim sana ait'-gözlerimi araladığımda hava aydınlanmıştı.
Berk'in üzerinde yatıyordum şuan ve berk
Uyurken çok masum duruyordu.
Böyle bir adam ne yapabilir diye düşünmeden edemedim.Kucağında yatmaya devam ettiğim sırada vücudumun onun vücudunun üzerinde olması çok güzel bir histi.
Berk'in kapalı gözlerine baktığımda kirpikleri benimkinden uzun ve kıvrıktı.
Elimi berk'in kirpiğine yavaşça uzattığımda kirpiğine dokundum.
Gülümsedim.Aşık olduğum adamla uyumak çok güzel bir histi.
Hele onunla aynı sabaha uyanmak ayrı bir güzeldi.Yüzünde tek bir kusur bile yoktu. Koyu kahferengi gözleri,gülünce kısılan gözleri,dolgun dudakları,uzun kirpikleri,yüzüne yakışan kaşları,pürüzsüz suratı ve... gülünce ortaya çıkan aşık olduğum gamzeleri.
Altımdaki kaslı karnına ve kollarına baktığımda salak salak sırıtmaya devam ettim.
Elimi bu sefer koluna uzattığımda kolundaki kaslara dokundum ve fısıldayarak konuştum.
Ben:oha elimden 2 tane resmen.
Berk'in üzerinden yavaşça kalkmaya çalıştığımda birden belimi tutan eliyle bakışlarım ona döndü.
Gözleri yarı açık sırıtarak bana bakıyordu.
Berk:sabah sabah niye bu kadar güzel olduğunun hesabını vermedin.
Kıkırdadığımda berk'in üzerinde hareketlendiğim için berk yutkundu.
Eli belimden kayıp kalçama doğru indiğinde gözlerim büyüdü.
Berk:seninde dediğin gibi kucağım tehlikeli olmaya başladı.
Yutkunduğumda berk'in eli kalçamın üzerindeydi.
Ben:Şahin elin..
Berk:nereye dokunduğumu çok iyi biliyorum güzelim.
Berk'in eli hafif kalçamı sıktığında eli kalçamı tamamen eline sığıyordu.
Kalçamı sıkar sıkmaz gözlerim büyüdü.
Ben:sen çok..çapkın olduğun şahin
Dedim ve ve üzerinden kalkıp yatakta oturdum.
Berk de yatakta doğrulduğunda çarpıkça sırıtıyordu.
Berk:bilmem belki de çapkınımdır,öyleyim öyleyim.
Ben:evet öylesin
Dediğimde yutkunarak yataktan kalktım.
Berkin eli kalçama değdiği an kendimden geçmiştim resmen.Yataktan kalktığımda şortum çok fazla yukarı çıkmıştı berk'in gözleri üzerimdeyken yavaşça üzerimi düzelttim ve kolumdaki tokayı elime alıp saçımı dağınık topuz yapmaya başladım.
Kollarım yukarıdayken berk yataktan kalktı ve karşımda durup kollarım yukarıdayken beni yavaşça duvara yasladı.
Bakışlarım berk'in üzerindeyken berk havada olan ellerimi tek eliyle kafamın üzerinde tuttu ve diğer elide belimdeyken bana biraz daha yaklaştı.
Ben:Şahin...
Berk:efendim bebeğim
Dediğinde sırıtarak dolgun dudaklarını dişinin arasına aldı ve gözlerime bakmaya başladı.
Nefesim kesiliyordu resmen karşısında, bu kadar yakışıklılık nerden geliyor şahin?
Demek geldi içimden.Berk bana bir adım daha yaklaştığında vücudu vücuduma yaslıydıı.
Omuzları o kadar geniştiki karşımda kocaman duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Sevgi
Storie d'amoreHoşgeldin! Berk Kayaşahin buradaydı. Ve hala burada. +18 bulunmaktadır.