Niezgrabny mech oparty o ścianę zerkał wszędzie, choć wzrok wciąż zatrzymywał się na niej. Była tak piękna. Była tak urocza. Była tak drapieżna i niebezpieczna, że aż dreszcz przechodził na samą myśl o niej.
Bee grał z Rafaelem wyścigi, wesołe dzwięki i okrzyki roznosiły się po całej bazie. Śmiali się tak wspaniale.
A ja zerkałem na swe dłonie, mówiłem do Miko co jakiś czas, choć nawet nie wiedziała o czym jest rozmowa, wymawiałem różne kwestie, gdy tylko ona patrzyła się na mnie. Czy wie? Zorientowała się?
- Bulkhead?! Czy na pewno Ratchet by nie pomógł? Jesteś jakiś inny, może to przez ostatnią walkę?
- Nie Miko, wszystko jest w porządku, na serio, w porządku.
- Więc czemu mnie nie słuchasz. Gapisz się ....
- Miko, a może tak się przejeździemy? Może wydmy?
- W końcu coś fajnego, więc na co czekasz - Zbiegam po schodach.
( 20 minut później)
- Spacer nam dobrzy zrobi, mam nawet piach tam, gdzie nie powinien.
- Nudy, chyba się nie zmęczyłeś, przecież to kochasz. Bulkhead!?
- Co?
- Znowu to samo, wiesz co sama już dojdę do bazy.
- Miko!
- Zostaw, przecież zna drogę, chyba nie masz nic przeciwko, że się dołączę.
- Tak ... Znaczy nie... - spuszczam głowę.
- Jesteś słodki . . . Idziesz?
Te słowa są jak miód. Te słowa kołyszą mnie do snu. Te słowa zniszczyły tyle iskier.
- Air ja muszę coś wyznać - doganiam ją.
- A co takiego?
Różowe optyki świdrowały mnie na wylot, zatrzymywały czas. Takie piękne, jak dwa diamenty.
- Że nieźle sobie radzisz w walce, załatwiłasz Starscreama aż uciekał, gdzie pieprz rośnie. Chociaż nie jest ci trudno, przecież kiedyś byłaś z nimi, byli twoimi przyjaciółmi.
- Szczerze na Nemezis nie ma się przyjaciół, a po za tym iskra wybiera, tam gdzie chce to i ja. Kto ostatni w bazie, sprząta Medbay.
Słodki śmiech odbił się od audio - receptorów, w zachodzie słońca pognał motocykl, widok sam w sobie był magiczny, ale czy ona wie? Wie, że ją kocham.
Ps. Jeśli chcecie drugą część i odkryć kim jest tajemnicza femm. To piszcie w komentarzach. Chyba, że już wiecie?
CZYTASZ
Króciutkie Opowieści /Transformers
FanficW miarę śmieszne, poważne i smutne. Talksy, wywiady i krótkie teksty.