før ferien

900 19 0
                                    

"Før ferien"

jeg vågner ved mit vækkeur, åbner stille mine øje kan mærke solens varme på min hud.

jeg rejser mig op og strækker min krop. Tager det tøj på som jeg havde lagt frem dagen før (det gør jeg hver dag) det var en top med blonder, et par lyseblå bukser med huller i. Går ned i køkkenet, hvor min far og mor sidder og spiser "godmorgen skat" siger min mor med et smil "godmorgen" siger jeg.

Om to dage har jeg sommerferie og efter sommerferien skal jeg start på GG. Jeg børster mine tænder og så tager jeg i skole. Da jeg kommer er kl. 7:50. Jeg sætter mig på min plads og tager min mobil op, jeg sidder i min egen lille verden og ser ikke hvad der sker rundt omkring mig. Lige pludselig kan jeg høre en der råber "EMMA" jeg kikker op og ser min bedste ven , Viktor jeg giver ham et hurtigt kram. Ved siden af Viktor står Sebastian. Sebastian og jeg er gode venner, men det er ikke fordi han er min ynglings person, men efter som, at jeg er bedste venner med Viktor er jeg også venner med Sebastian.

Jeg kan meget bedre lide Thor, Sebastians ven. I skolen laver vi ikke andet end at lave vores afslutnings show. Jeg står for at lave en fællessang som hele vores skole skal synge. Det brugte vi de meste af dagen på, da vi var færdige med sangen, var kl. 10.

Vi fik tideligt fri så Viktor, nogle af hans venner og jeg valgte at tage til kbh. "Skal vi ikke gå der ind?" spurgte jeg pegede på mac. Alle drengene kikkede på mig som om jeg var sindsyg "det er altså meget sjover at være sammen med piger" sagde jeg og grinede lidt. Jeg fik overtalt drengene og vi gik ind i mac, jeg fandt en læbestift, som jeg købte. Vi blev ikke så længe fordi vi alle var trætte.

Da jeg kom hjem lagde jeg mig i min seng og tænkte på om jeg nogle sinde vil får en kæreste, altså jeg ved godt jeg ikke er den pæneste, men er jeg virkelig så grim og dum. Jeg blev lidt trist, så jeg valgte at tage min guitar frem og spillede på den.

"'Cause if you like the way you look that much

Oh, baby, you should go and love yourself

And if you think that I'm still holdin' on to somethin'

You should go and love yourself"

Sang jeg stille, jeg kan godt lide at synge, men har aldrig sunget for nogle før.

"Vi skal spise Emma" råbte min far. Jeg gik stille ned i køkkenet, "har det været en god dag" spurgte min mor, jeg nikkede stille. "Hvad har du så lavet?" "i skolen fik vi lavet vores sang færdig og så fik vi tideligt fri så nogle venner og jeg besluttede os for at tage ind til københavn, hvor jeg fandt en læbestift" "det lyder hyggeligt."

Da vi var færdige med at spise gik jeg op på mit værelse, tog min computer frem og sad på facebook. Lige pludselige fik jeg en besked fra THOR!?....

Thor- "Hej Emma tak for idag det var hyggeligt"

Emma- "Hej Thor selv tak :)"

Efter det lagde jeg mig til at sove.

Stefan bliv! - Page FourWhere stories live. Discover now