Jeg vågner op ved, at mit vækkeur ringer. Jeg er meget frisk, men det er morgen og jeg hader morgner. Jeg går stille ned i køkkenet efter, at jeg har taget mit tøj på. "Godmorgen skat" siger min mor "godmorgen mor" "hvad skal du idag" spurgte hun "tror ikke jeg skal så meget i skolen, men jeg kommer ikke hjem efter skole eftersom, at jeg tager hjem til Nicoline så Emilie, Amanda, Nico og jeg kan gøre os klar til festen" siger jeg "nåå ja du skal til fest" siger hun "ja mor det skal jeg" siger jeg og grinte.
Da jeg kom i skole havde vi musik så vi skulle bare mødes i musiksalen. I musik skulle vi synge 1. 2. og 3. stemme, det var meget hyggeligt og det lød virkelig godt. Efter musik havde jeg matematik og det var virkelig sjovt. (jeg elsker matematik)
I pausen snakkede pigerne ikke om andet end festen, "hvorfor glæder i jer så meget piger altså det er bare en fest?" sagde jeg "det er ikke bare en fest, vi skal til fest med 2.G'er det er noget sejt" sagde Nico "ahaha okay" grinte jeg bare. "Hey piger" sagde Simon da han kom hen til det bord hvor vi sad "hej Simon, skal du med til festen idag, hos Stefan" spurgte Anna "ja det skal jeg" sagde Simon "fedt"
Efter skole tog vi hjem til Nicoline for at gøre os klar. Det var meget hyggeligt bare, at være sammen med mine venner. "Okay skal vi ikke snakke om drenge" sagde Anna efter, at hun havde fået lidt at drikke. "ahaha, okay nogle der her noget spændende" sagde jeg "jeg tror ikke, at Emil har en kæreste" jeg kikkede bare på Emilie efter hun sagde det "mener du det, hvorfor skulle han lyve" spurgte jeg "fordi han godt kan lide mig, men tør ikke ikke at sige det til mig" svarede hun "jeg tror du har fået lidt for meget af drikke" sagde jeg. Jeg var ikke så fuld efter som de andre fordi jeg ikke gad, at miste kontrolen. "Jeg tror, at jeg er forelsket i Stefan" sagde Amanda "HVAD!" kom jeg til at råbe alle kikkede på mig og Emilie gav mig et blik som sagde at jeg var forelsket i ham, jeg rystede bare på hovedet "jeg tror altså ikke, at du er forelsket i ham" sagde Emilie for at rede mig "hvorfor skulle jeg ikke være det han er fantastisk" da hun sagde det fik jeg lyst til at kaste op. "Øhm jeg tror bare ikke, at han er din type" sagde Emilie "det kan du jo finde ud af i aften" sagde Anna. Amanda gav mig dræberblikket, jeg ved ikke hvorfor. Jeg gik ud på toilettet for jeg havde virkelig brug for en pause , var jeg vild med Stefan? Nej jeg var ikke vild med ham eller hvad. Jeg tog noget vand i hovedet og kikkede mig selv i sejlet og sagde til mig selv "du er ikke vild med Stefan vi er kun venner" sagde jeg to gange. Hvorfor har jeg det sådan jeg har aldrig haft det sådan med nogle. Der lidt akavet stilhed da jeg kom tilbage, heldigvis fik jeg en besked så jeg kunne tænke på noget andet, den var fra Stefan.
Stefan- Hej Emma vil du ikke komme lidt tideliger så kan du hjælpe mig med at gøre klar 😊
Emma- Det vil jeg gerne hvor tideligt?✌🏼️
Stefan- bare 1-2 timer før☺️
Emma- Okay helt fint, men så skal jeg til at gøre mig klar.. Ses
Stefan- Ses glæder mig til at se dig😘
Jeg blev glad over for at det var mig der fik beskeden og ikke Amanda. "Piger jeg skal skynde mig lidt" sagde jeg "hvorfor vi har stadig 3 timer" sagde Amanda "det er fordi Stefan spurgte om jeg ikke ville komme to timer tideliger" sagde jeg stolt man kunne se, at Amanda blev rød i hovedet "når" sagde hun bare. Jeg begynde at gøre mig klar det tog mig ca. en time fordi jeg ville være helt sikker op at jeg var pæn nok. "Piger der det er okay?" spurgte jeg nervøst "ja du er virkelig smuk" sagde Emilie og de andre stod bare og nikkede, jeg begyndte at simle og sagde "tak, så går jeg nu"
Jeg sad i toget på vej hjem til stefan, da jeg fik en besked fra Thor.
Thor- Hej Emma, du ved godt at Anthon kommer ik?😅
Emma- Nej det viste jeg ikke...😳
Thor- Bare rolig du skal bare ikke være tæt på ham hvis han bliver for fuld, lov mig det ud skal ikke komme noget til😇
Emma- Det lover jeg dig, jeg tror bare jeg holder mig væk fra ham😌
Thor- Hvis han ser dig går han altså hen til dig og du bliver nød til at snakke med ham om du vil eller ej
Emma- Okay, men hvis han gør noget så slår jeg ham
Thor- Nej, du finder mig!
Emma- Okay vi ses
Jeg var lidt bange for, at jeg skulle se Anthon, men det var bare en god grund til at blive tæt på Stefan. "Værløse st." Sagde damen i højtaleren og jeg stod af og gik en til den bus om jeg skulle tag for at komme hen til Stefans hus.
Da jeg stod foran Stefans hus var jeg lidt nervøs, men jeg ringede på. Til min store overaskelse var det en pige med mørkt hår som åbnede, hvem er hun tænkte jeg. "Stefan du har gæster" råbte hun "jeg kommer" kunne men høre Stefan råbe inde fra huset, "kom indenfor" sagde hun "tak...." "jeg hedder Julie og er Stefans søster" sagde hun en sten lettede fra mit hjerte "tak Julie jeg hedder Emma" sagde jeg "nåå så du er Emma" sagde hun "okay jeg tror bare jeg tager over her" sagde stefan.
Vi gik ind på hans værelse "du kan bare lægge din jakke der" sagde han og pegede på sin seng, da jeg tog min jakke af kikkede han bare på mig med store øjne, "hvad er der noget galt?" spurgte jeg og kikkede ned af mig selv "nej, du er bare virkelig smuk" sagde han og blev helt rød i hovedet ligsom jeg var. Vi gik rundt i huset og gjorde klar, vi snakkede mega godt sammen og havde det bare sjovt, det her kan kun blive en god fest.
YOU ARE READING
Stefan bliv! - Page Four
Randomundskyld for stavefejl:(( Den handler om en pige der hedder Emma, som er gode venner med Pelle. Hun begynder på Stefans gymnasium og han begynder godt at kunne lide hende, men Pelle kan også godt lide hende. Det bliver ikke bedre når hendes ex- kær...