Jeg vågnede stille, idag skal vi på udflugt med klassen. Glæder mig fordi jeg ikke keder drengene så godt. Jeg skal stå på Buddinge st. kl. 9:10. Så jeg har masser af tid.
"Hvad så, du er så heldig du er den første pige" siger en som hedder Simon "der var jeg heldig" sagde jeg og grinede "glæder du dig til idag?" Spurgte jeg "ja, jeg glæder mig til at lære alle dine hemmeligheder" grinede jeg "ahaha okay." Da vi alle var kommet tog vi afsted, vi skulle sidde i et tog i en halv time. Men det er helt okay fordi jeg sad sammen med Nico og Simon. Simon og jeg var blevet gode venner han er virkelig sød, han minder om Thor. Wow jeg savner Thor meget. Jeg får lyst til at skriv til ham, så det gør jeg.
Emma- Hej Thor, skal du noget på fredag?
Thor- HEJ EMMA, ja det skal jeg dsv, skal til fest hos en af mine venner, som hedder Stefan☺️
Emma- Altså Stefan Hjort!?
Thor- Jaa? Hvorfor?😘
Emma- Skal også til den fest!
Thor- fedt så ses vi jo glæder mig🙏🏼
Emma- ses👋🏼
Jeg bliver glad over, at jeg skulle se ham igen. Så fik jeg en besked fra Pelle.
Pelle- Hej, har hørt at du kommer til festen imorgen glæder mig til at buge tid sammen med dig❤️
Emma- Hej glæder mig også til dig😊
Pelle- Du skal også møde mine to gode veninder som hedder Hanna og Sofie👌🏼
Emma- Fedt det glæder jeg mig til🙂
Da vi var ved det sted hvor vi skulle starte, satte vi os i en rundkreds. Det var virkelig godt vejr og en skyfri himmel, det var så lækkert. "Okay, skal vi starte" sagde vores dansk lære Mette. "Nu hvor i har valgt musiklinjen syntes jeg, at vi skal lave noget musik" sagde hun "jeg deler jer op grupper på 4 og så skal i spille/ synge en sang med de ting i kam finde ude i den her skov" "forstår i det?" Vi nikkede alle sammen "okay så starter vi"
Jeg kom i gruppe med Simon, Emilie og Nikolai. "Okay hvilken sang skal vi vælge?" spurgte Simon. "Hvad med Man kan ikk spole tiden tilbage med Xander?" forslog Nikolai "god ide" sagde jeg "okay vi kan lave en tromme" siger Simon "hvem kan synge?" spørger Nikolai "øhm, jeg kan da godt synge" "fedt, kan du synge Emilie?" "ja, men ikke så godt som Emma" siger Emilie "fedt, skal vi så sige, at Nikolai og jeg spiller på noget, der minder om trommer og så synger i?" spørger Simon "ja det er helt perfekt" siger jeg. Vi øver og bliver færdige. Da vi viser det blev det godt og det var en rigtig hyggelig dag, vi lavede alt muligt.Da jeg kom hjem kikkede jeg bare på min mobil. jeg havde ikke haft min mobil hele dagen så havde 6 beskeder og 4 ubesvaret opkald, de var alle sammen fra Lauritz. Hvad mon han ville jeg skrev til ham.
Emma- Hej Lau du har ringet, er der noget galt
Lau- Nej ikke noget vigtigt, keder mig bare så jeg prøvede at ringe til dig, så da du ikke tog den skrev jeg til dig og da du ikke svarede, ringede jeg til dig igen og igen og blev nervøs om der var sket noget:)
Emma- Bare rolig jeg har det helt fint, ahaha
Lau- Det var godt vi ses
Emma- ja ses
Jeg gad ikke rigtig kikke på mine beskeder så lagde min mobil på min seng og gik ned i køkkenet for at finde noget. Lige pludselig ringede det på døren, jeg gik hen og åbnede. I døren stod Emilie og kikkede bare på mig. "Hvad er der galt?" spurgte jeg og blev lidt bange "Emil" sagde hun koldt "hvad er der med Emil?" "han har en kæreste..." "øv, var du virkelig så forelsket i ham?" spurgte jeg "JA! for mig var det kærelighed ved første blik" "hvordan ved du at han har en kæreste" "han sagde, at jeg lige skulle vide det så jeg ikke troede at vi havde noget" sagde hun med et koldt blik "jeg tror du kan finde nogle som er meget beder end ham" sagde jeg og smilede til hende "du har nok ret, måske var han ikke noget for mig hvad med Stefan, han er da også lækker" sagde hun og smilede jeg gik i stå jeg viste ikke hvad jeg skulle sige. For det første kom hun rimelig hurtigt over Emil og hvor for lige stefan. "øhm hvad med Elias måske er Stefan ikke noget for dig" sagde jeg og prøvede at lyde meget overbevisende "hvad er der, der galt med Stefan. Vent er du vil med STEFAN!" "NEJ! han er sød nok, men ikke på den måde. jeg lover" sagde jeg. "Okay så siger vi det, men jeg skal hjem nu" "hej hej smukke" "ved du hvad jeg vil kæmpe for Emil" sagde hun, jeg blev lidt bange fordi jeg ved hvad Emilie er i stand til. "Jaja vi ses" sagde jeg bare "ses smukke"
Jeg lavde ikke så meget om aften lagde mig bare til at sove.
YOU ARE READING
Stefan bliv! - Page Four
Randomundskyld for stavefejl:(( Den handler om en pige der hedder Emma, som er gode venner med Pelle. Hun begynder på Stefans gymnasium og han begynder godt at kunne lide hende, men Pelle kan også godt lide hende. Det bliver ikke bedre når hendes ex- kær...