Da jeg vågnede, viste jeg ikke hvor jeg var eller hvorfor jeg havde en arm om mig. Jeg kikkede mig omkring og kom i tanke om hvad der var sket, jeg var blevet og sove hos Stefan. Jeg prøvede at komme ud af Stefans grab, men han var virkelig stærk. Da jeg endelig fik kæmpet mig hen til min mobil, så jeg at jeg havde 2 beskeder og 2 ubesvaret opkald, det var min mor som havde ringet og skrevet, men jeg havde også fået en besked fra Anthon...
Mor- Hej skat hvor er du vil du ikke ringe eller skrive til mig?
Emma- Hej mor, jeg har sover hjemme ved Ham som holdte festen, fordi det var mørk i aften og jeg ville ikke vække jer.
Mor- Hej Emse det er hel okay bare skriv næste gang
Okay det var godt hun ikke blev sur, men jeg ved ikke om jeg tør se Anthons besked, men jeg bliver vist nød til det..
Anthon- Hej Emma, jeg ved godt at jeg ikke har været den bedste Kæreste, men vil du ikke give mig en chance til. Vi behøver ikke at være kærester bare venner, vi kan måske mødes på strøget eller noget savner bare at snakke med dig? 😅🙏🏼
Emma- Anthon vi vil aldrig få det samme forhold som vi havde før, men jeg vil gerne give det en chance :)
Anthon- Tusinde tak, det betyder mere end du tror❤️
Jeg ved ikke om jeg skal tro på ham, men det vil jeg ikke tænke på lige nu. Nu vil jeg tænke på hvor lækker Stefan er imens han sover og at jeg måske snart skal hjem.
"Stefan" siger jeg stille "STEFAN" råber jeg bag efter, han vågnede og kikkede underligt på mig "har vi haft?" spørger han "NEJ" siger jeg forskrækket og kikker underligt på ham "nå, så var det en drøm" siger han og griner, jeg kikker på ham og prøver at glemme at han lige sagde det. "Stefan jeg skal hjem nu" "NEJ, ik gå" siger ham "jo, vi ses på mandag" "vent vil du ikke med til en koncert på søndag?" "jo, hvor henne?" "det er en hemmelighed jeg henter dig og så skal du bare stå klar kl. 6" "om aften?" spøger jeg "nej om morgen" siger han "okay, men jeg må altså hjem og det er altså ikke sikkert at jeg må." Jeg fik taget det tøj på som jeg havde på i går, Stefan og jeg går ud i køkkenet hvor hans far og søster står og snakker. Det er rimelig akavet når vi kommer ud, for de kikker bare på mig "har i haft?" spørger hans søster og kikker på os "NEJ" siger jeg bare og går ud til døren "farvel" siger jeg bare og går.
Da jeg kom hjem fik jeg taget noget nyt tøj på og fik taget et bad. Da jeg var færdig, så jeg at Pelle havde skrevet til mig.
Pelle- Hej Emma, tak for en fed fest det var bare trist at vi ikke fik snakket, men håber snart vi ses🙏🏼
Emma- Hej Pelle selv tak, jeg skal måske med til jeres koncert på søndag hvis jeg får lov
Pelle- Ved du hvor vi skal holde koncerten?
Emma- Nej Stefan ville ikke fortælle mig det
Pelle- Nå okay ses😘
Jeg blev lidt nysgerrig, fordi jeg gerne ville vide hvor koncerten var henne, så jeg valgte at spørge på Pagers så jeg lavede et opslag hvor jeg skrev "Hej piger, nogle der ved drengene holder koncert på søndag/ imorgen?" skrev jeg og fik hurtig mange kommentar alle skrev at det var på Jylland så valgt, at skrive til Stefan.
Emma- Stefan ligger jeres koncert på Jylland! Det får jeg aldrig lov til
Stefan- Hvordan fandt du af det!?
Emma- Jeg spurgte dine søde fans
Stefan- Ahahah okay👋 Nå jeg vi kommer kl. 5 og ikke kl. 6
Emma- Stefan jeg får altså ikke lov
Jeg gik ned til min mor for at spørge om jeg gerne måtte tage til deres koncert på Jylland på søndag. Hun grinede bare af mig og sagde nej, det kom ikke som et stort chok, men det kunne være sjovt hvis jeg måtte. Jeg valgte at skrive til Stefan så han vidste at jeg ikke kom med. Han havde set den, men gad bare ikke at svare. Så lagde mig bare til at sove.
YOU ARE READING
Stefan bliv! - Page Four
Randomundskyld for stavefejl:(( Den handler om en pige der hedder Emma, som er gode venner med Pelle. Hun begynder på Stefans gymnasium og han begynder godt at kunne lide hende, men Pelle kan også godt lide hende. Det bliver ikke bedre når hendes ex- kær...