efter ferien

535 15 0
                                    

Jeg vågner op ved mit vække ur, nu er dagen kommet hvor jeg skal i skole igen. jubii.

Jeg får taget mit tøj på som jeg har lagt frem aften før. Jeg glæder mig så meget, men jeg er også så nervøs hvad hvis nu ingen kan lide mig... "kom nu ned og spis skat" jeg løber ned af trapperne jeg er mega spændt. Jeg kan næsten ikke spise noget så nervøs jeg er, jeg tager et æble og løber op på mit værelse og tager Make up på, tager ikke så meget efter som jeg har meget ren hud.

Små løber ned til toget og og stiger på. Jeg er virkelig spændt, ved ikke hvad jeg skal forvente, jeg håber at alle er super søde. Jeg kigger på min mobil og ser, at jeg har fået men besked fra Pelle (Pelle og jeg er barndoms venner, men efter at han kom i sit bandt var i ikke så meget sammen)

Pelle- Hej Emma det er virkelig lang tid siden vi har ses og tænkte om vi ikke snart kunne ses😉

Da jeg var yngre havde jeg et stort crush på Pelle, men jeg kom hurtigt over ham.

Emma- Jo, det kunne være sjovt👍🏼

Pelle- Fedt, hav en god dag skal du ikke starte på gymnasium idag?🙂

Emma- Jo, det skal jeg sidder i toget og glæder mig👌🏼

Pelle- Lyder fedt, hvilket gymnasium skal du gå på?

Emma- skal gå på Gladsaxe Gymnasium, ses👋🏼

Pelle- Det gymnasium går en af mine venner også på😘 ses

Jeg smilede lidt, jeg har savnet at skrive sammen med Pelle, jeg stod af toget på Buddinge st. gik hen til gymnasiet og kunne se en masse unge mennesker, jeg blev mega nervøs. Heldigvis stod en af mine gode veninder fra min gammel klasse udenfor, jeg løb over til hende efter som at jeg havde savnet hende mega meget.
"EMILIE" "EMMA" og hoppede op i hendes arme. "Hvad har du lavet i sommerferien, smukke?" spøger Emilie "jeg har været i USA sammen med mine forældre og store bror, hvad har du lavet jeg har prøvet at ringe til dig" "jeg har mistet min mobil i Spanien" mere når vi ikke at sige til hinanden før klokken ringer og vi skal ind i storsalen.

På vej ind i salen bliver jeg skubbet af en dreng "hallo" sagde jeg, drengen kigger bare på mig og grinede, han havde solbriller på og en stor hættetrøje, han var okay pæn, men.....

Vi gik ud i klasserne, jeg gik i 1.m (musik) vi lavede ikke så meget i skolen andet end at snakke og lære hinanden af kende. Jeg blev gode venner med nogle af pigerne. (Amalie, Anna, Nicoline og self Emilie) I pausen gik vi ned i kantinen og købte noget mad. Lige pludselig kom der en gruppe drenge på 4 okay høje drenge i hættetrøjer. "Hey tøsser" vi vente os om "hey" sagde vi i kor, jeg genkendte hurtigt drengen som skubbede mig. "Jeg hedder Emil og det her er Elias, Stefan og Jacob" sagde den ene dreng. "Hej jeg hedder Emilie og det her Amalie, Emma, Anna og Nicoline" Vi snakkede sammen hele pausen og blev venner på Facebook.

Da jeg kom hjem lagde jeg mig i min seng og kikkede på Facebook, jeg havde fået 2 nye beskeder.

1 pelle

Pelle- Hej Emma kan vi ikke aftale noget om imorgen, du kan komme ind og høre mig synge sammen med mit bandt.

Emma- Hej Pelle det lyder super hyggeligt kan tage hjem til dig efter skole og så kan vi følges?

Pelle- Det lyder super hyggeligt :)

1 Stefan

Stefan- Hey

Emma- Hej?

Stefan- Vil du ikke med til fest på fredag?

Emma- øhm jo, det vil jeg gerne ;)

Stefan- FEDT

Efter at jeg havde svaret lagde jeg mig til at sove.

Stefan bliv! - Page FourWhere stories live. Discover now