Jeg vågnede som jeg plejer ikke noget der, tog det tøj på som jeg havde laget frem, men tog nogle shorts på istedet for lange bukser. Gik ned i køkkenet hvor min mor sad "Godmorgen skat, var det en god dag igår jeg så dig næsten ikke" "ja, det er en rigtig god klasse og fik en masse nye venner, jeg er faktisk blevet inviteret til en fest på fredag, som jeg gerne vil med til" "det lyder godt skat, festen kan vi også lige snakke med far om" "jaja, men idag skal jeg være sammen med Pelle, så ved ikke om jeg kommer hjem til aftensmad" "okay skat, men skriv lige en gang imellem så jeg ved hvor du er" "skal jeg nok" sagde jeg mens jeg løb op ad trapperne. Gjorde mig lidt pænere og så var det afsted.Fra stationen hen til gymnasiet mødte jeg Stefan "Hey Stefan tænkte om de andre piger også skal med til festen?" "jo, har inviteret en masse mennesker bare rolig" "okay skulle bare lige være sikker"
Skolen gik meget hurtigt vi skulle planlæge en tur som vi skal på om 2 dage. I pausen var vi sammen med Stefan og hans venner, "skal vi ikke allesammen være sammen idag?!" spurgte Elias "kan ikke idag skal være sammen med en af mine venner idag" sagde jeg "jeg kan heller ikke" sagde Stefan og gav drenge et blik som om de viste hvad det var han skulle. "Hvem skal du være sammen med?" spurgte Emilie "Er han lækker?" grinede Nicoline "han hedder Pelle og han er okay pæn, men jeg skal ikke være alene med ham, han skal synge med sit bandt... kan bare ikke huske hvad det hedder" sagde jeg, ligepludseligt vågnede Stefan på "hvad var det du sagde han hed?!"spurgte han med store øjne "Pelle, Pelle højer" "hans bandt hedder Page Four og jeg er medlem af det" alle pigerne sad med store øjne. "Jeg syndes, at jeg havde set dig et sted" sagde Amalie "hvorfor sagde du det ikke?" spurgte jeg "fordi jeg ville have i skulle blive venner med den rigtige Stefan og ikke Stefan Hjort" "det forstår jeg godt" viskede jeg nærmest. "Bare rolig vi vil stadig være venner med dig for den DU er" sagde Emilie og vi andre nikkede "tak" sagde han stille.
Efter skole tog jeg hen til Pelle og Lauritz'hus, det var Lauritz der åbnede "HEJ Emma, kom indenfor vi skal snart afsted" "hej Lau" grinte jeg.
Vi sad i toget på vej til studiet, vi sad og snakkede lidt "hey Emma, hvordan går det på dit gymnasie" spurgte Pelle "det går godt min klasse er super søde og det er de andre også" siger jeg og smiler "fedt har du mødt ham som jeg kender?" spurgte Ped "ja, vi er faktisk gode venner, det er Stefan vi snakker om ik?" "jo, fedt han kommer også idag" "det ved jeg" sagde jeg og grinte lidt. Lige pludselig kan vi høre nogle piger som står over i hjørnet og griner og smiler over hele ansigtet, jeg kikker på Ped og Lau. Ligepludselig kommer de over til os , de er ca. 4 piger på 14 år. "HEJ" siger de højt "hej piger" siger Pelle og smiler underligt til dem, de griner bare og spørger "må vi få et billede med jer?" siger de, det ligner at en af dem er ved at græde "nej" siger Pelle, men griner self bagefter "ej, nu skal du ikke være ond Pelle, self må i det" sagde Lau. De fik taget billeder med drengene og da var færdige sagde kvinden i højtaleren. "Hellerup st." "nu skal vi gå piger, men håber vi ses"
Vi gik hen til bussen, den kom meget hurtigt så der var ikke noget der, da vi kom hen til studiet var Stefan og en anden dreng der, jeg viste ikke helt hvad han hed, men han sagde hurtigt "Hej jeg hedder Jonas" gav mig hånden og smilede, jeg smilede tilbage og sagde "Emma" " Hej Emma" sagde Stefan og gav mig et akavet kram (altså vi har kun kendt hindanen i 2 dage, sååå) "Hej" sagde jeg sødt tilbage "skal vi få øvet?" Sagde Andy "JA!" råbte drengene i kor.
Drengene sang virkelig gode og jeg elskede at høre dem synge (det var første gang, men stadig) "hvordan lød det?" Spurgte Stefan "det lød virkelig godt" "fedt" sagde de.
Da de var færdige tog jeg hjem så jeg kunne spise sammen med min familie."Jeg er hjemme" sagde jeg, imens jeg lukkede hoveddøren efter mig. "Hej søs" sagde min bror "Hej Bror" (han hedder Lukas hvis nogle spørger) jeg spiste og gik op på mit værelse, og sad på Facebook. Jeg hvad fået en venneanmodning fra Jonas, jeg svarede self ja.
3 beskeder..
1 Pelle
Pelle- Det var virkelig hyggeligt at se dig igen det må vi snart gøre igen og måske alene🌸Jeg viste ikke hvad jeg skulle svare hvad mente han med at være alene, kan jeg lide ham på den måde eller hvad?
Emma- Det var også virkelig hyggeligt at se dig igen og du sang virkelig godt, vi må snart ses igen👍🏼
1 Emilie
Emilie- Hey smukke jeg tror jeg er forelsket i Emil! Hjælp mig!😖❤️Emma- Rolig nu skat, hvad så hvis du er forelsket så er det bare fantastisk og Emil er også sød, det skal nok gå❤️🙂
Emilie- Tak det hjalp😘🌸
Jeg gad ikke se hvem den sidste besked var fra for var rimelig træt, lagde mig til at sove.
YOU ARE READING
Stefan bliv! - Page Four
Randomundskyld for stavefejl:(( Den handler om en pige der hedder Emma, som er gode venner med Pelle. Hun begynder på Stefans gymnasium og han begynder godt at kunne lide hende, men Pelle kan også godt lide hende. Det bliver ikke bedre når hendes ex- kær...