Imens vi gjorde det sidste klar til festen snakkede, "øhm Stefan er det rigtigt, at Anthon fra Citybois kommer til festen" jeg viste godt hvad svaret var, men jeg ville bare være helt sikker. "Jo, det gør han hvorfor?" sagde han "det er fordi, at han er min....." sagde jeg og holde en pause han kikkede på mig med er seriøst blik "han er min ex- kæreste og han var meget voldelig så jeg slog op med ham og nu tror jeg han er sur på mig" sagde jeg, jeg tøvede et per gange og var ved at græde, jeg gad ikke at græde. "Det er jeg ked af at høre" sagde hen og gav mig et akavet kram, omg han duftede godt. "Skal jeg ikke blive hos dig hele aften?" spurgte han, jeg blev varm indeni, men blev ved med at sige til mig selv, at jeg ikke var forelsket i ham, for det var jeg ikke jeg har prøvet at være forelsket og det skal jeg ikke igen.
Efter lidt tid kom gæsterne, jeg prøvede at glemme at Anthon ville komme. Stefan og jeg stod ved døren og sagde hej til dem der kom. Ligepludselig så jeg Thor, så jeg skyndte mig hen til Emilie, som stod ved baren sammen med Emil "hej" sagde jeg "hej Emma" sagde Emilie "Anthon er kommet" sagde jeg. Jeg kikkede over mod døren hvor jeg kunne se Anthon, men ham gad jeg ikke tænke på så jeg ledte efter Pelle. Jeg fandt ham i midten af to piger, jeg gik hen til dem og sagde "hej Pelle hvem er dine venner?" han gav mig elevator blikkede og kikkede bare på min krop "øhm, må jeg start med at sige du er fucking smuk og det her er Hanna og Sofie" man kunne høre, at han var lidt fuld. Hanna gav mig det største dræberblik, jeg ved ikke hvorfor. "Jeg finder Stefan" sagde jeg og gik før han kunne nå at sige noget.
Festen var godt igang og alle var godt fulde, jeg prøvede at finde Stefan. Men i min jagt på Stefan mødte jeg Anthon og heldigvis også Thor. "Hey smukke" sagde Anthon man kunne lugte, at han havde fået meget at drikke. "Hej" sagde jeg bare koldt heldigvis var han så fuld at han var ligeglad, Thor kikkede på mig man kunne at han ikke var fuld, det var jeg virkelig glad for. "Hva så smukke vil du danse" spurgte Anthon "jeg må dsv sige nej, jeg skal lige finde en af mine venner" sagde jeg og prøvede at lyde så sød som muligt "nå måske en anden gang du siger bare til" sagde han og gik videre. Da de gik kunne jeg se Stefan stå og snakke med Emil og Lauritz, jeg gik hen til dem fordi jeg ville virkelig gerne være tæt på Stefan. Jeg ved ikke hvorfor men det vil jeg bare gerne. Jeg kom hen til dem og kunne høre, at snakkede om en pige "hun er så irriterende jeg forstår ikke hvorfor jeg har bugt tid på hende" sagde Stefan, var det mig de snakkede om eller en anden? skulle jeg spørge dem eller bare gå min vej? jeg valgte at gå hen til dem, fordi hvis det var mig som de snakkede om ville jeg gerne vide hvad det er som jeg gør forkert. "Hvem snakker i om?" spurgte jeg drengene kikkede overasket på mig som om jeg ikke skulle have hørt hvad de sagde "hvad mener du?" spurgte Stefan "den person som i snakkede om lige før?" sagde jeg "nåå, du kender hende ikke" sagde han "må jeg så gerne vide hvem det er?" "nej" sagde han bare "okay Stefan hvis det er mig så sig det til mig og hvis det ikke er mig så sig det til mig" sagde jeg "det kan jeg ikke" var det eneste som han sagde "okay så det var mig i snakkede om!" "nej jeg lover" "hvem så!" "Hanna" sagde han "Hanna, Pelles vindene?" "ja, vi er ex- kærester og det fortryder jeg" sagde han "nåå, okay" "men ikke mere snak om hende, vil du danse?" jeg nåede ikke at svare før han tog fat i min hånd og tog mig ud på dansegulvet.
Vi dansede i lang tid og vi havde det vildt sjovt jeg var ligeglad med at Anthon var her og at Amanda var forelsket i Stefan for lige nu var det kun mig og ham og vi er kun venner, det dejligt at kunne have sådan en god ven.
Da vi var færdige kom Hanna ligepludselig hen til mig med Sofie i hælene "hvem tror du enlig du er!" sagde hun og kikkede på mig "hvad mener du?" sagde jeg bare "din tard" sagde hun bare og gik. Hvad skete der lige der? Jeg fandt Emilie som stod sammen med Amanda, Nico og Anna "hej piger" sagde jeg "hej Emma jeg så, at du dansede med Stefan det er vildt godt" sagde Emilie, jeg kiggede over på Amanda og så at hun kikkede ned på sine føder, hvorfor skulle hun lige vælge Stefan? "Ja, men efter kom hans ex- kæreste hen til mig og kaldte mig en tard" sagde jeg. Pigerne var flade af grin "en tard? Hva det?" "Det ved jeg sgu ikke."
Der var mange som var gået og festen var ved at slutte, men jeg ville blive til slut for skulle hjælpe Stefan med at ryde op. Vi var ikke så mange ca. 10 så vi satte os i en rundkreds, men jeg viste godt at de skulle spille S, P eller K og det skulle jeg ikke være med til for jeg ville ikke kysse nogle eller gøre noget andet dumt. Så jeg gik ud i køkkenet, til min store overaskelse stod Anthon der sammen med Thor. "Hvad så smukke vi har ikke snakket så meget i aften, der meget jeg gerne vil snakke om" sagde han og gik hen til mig. "Anthon, jeg skal gå nu kan vi ikke snakke en dag du ikke er fuld?" "nej jeg vil snakke nu!" sagde han og gav mig et kram. "Thor vil du ikke fjerne ham?!" sagde jeg til Thor. Thor tog fat i Anthon og de gik, "Stefan må jeg godt sove her, jeg orker ikke at gå hjem?" spurgte jeg, da jeg kom ud i stuen "JA!" råbte han næsten. "Må jeg også" spurgte Hanna "øhm, nej der er ikke plads" sagde han, man kunne tydelig se at hen løj "kom" sagde han og tog fat i min hånd og vi gik ind på hans værelse. "Øhm, du kan bare sove i min seng, så kommer jeg nå gæsterne er gået, vil du have noget at sove i?" "tak, og ja det vil jeg gerne, det er sødt af dig" sagde jeg, man kunne se at han rødmede, jeg ved ikke hvorfor vi var jo bare venner "okay så sov godt" sagde han og gik ud af døren.
Jeg lagde mig til at sove og ca. 1 time efter kunne jeg mærke at der var en til der liggede sig ved siden af mig.
YOU ARE READING
Stefan bliv! - Page Four
Randomundskyld for stavefejl:(( Den handler om en pige der hedder Emma, som er gode venner med Pelle. Hun begynder på Stefans gymnasium og han begynder godt at kunne lide hende, men Pelle kan også godt lide hende. Det bliver ikke bedre når hendes ex- kær...