II

181 11 4
                                    

Gdy nastąpił koniec lekcji el primo kazał mi oprowadzić Edgara po szkole. Gdy emos to usłyszał, ledwo powstrzymaliśmy go od skończenia z okna. Brat chyba ma problemy...
-Mordo nie kończ żywota jeszcze, wyszedł trailer GTA 6. - powiedziałem do chłopaka.
-PIERDOLISZ- krzyknął w odpowiedzi, po czym zeskoczył z parapetu niczym dziki wariat czimpanzi mico chuj grzyb.

Pov: Edgar
Gdy ten jebany chuj El primo powiedzial, że wojowniczy krzywolicowy rzuf ninja ma oprowadzić mnie po tej placówce dla niepełnosprawnych umysłowo homo sapiensów od razu postanowiłem zakończyć mój żywot więc wspiąłem się na parapet najbliższego okna i postanowiłem je otworzyć aby następnie z niego wyskoczyć. Lecz po chwili zjawił się ten jebany Franek kimono wraz z jego niedorozwiniętym kurkogłowym przyjacielem. Kurwa tylko tego brakowało. Nagle jednak usłyszałem coś, co kompletnie odwróciło moje zjebane życie o 361°.
-Mordo nie kończ żywota jeszcze, wyszedł trailer GTA 6. - powiedział.
Zamurowało mnie. -PIERDOLISZ- Krzyknąłem. Finalnie zaakceptowałem sytuację i poszedłem za tuszogłowym.

Pov: Kieł
Dobrze że powiedziałem mu o tym trailerze GTA 6 bo inaczej już bym go nigdy nie zobaczył. W końcu zgodził się żebym go oprowadził.
Chodziliśmy se tak po szkole, a ja dostałem wpierdol 6 razy(z rzędu), Edgar mnie chyba nie lubi. Ale ja się nie poddam, jeszcze mnie polubi... Wpadłem na świetny zajebisty cudowny majestatycznie wykurwiony w kosmos
przez swoją genialność pomysł.
-Ej, Edgar?- zapytałem.
-Czego chcesz?- odpowiedział emo gremlin
-Masz może czas po szkole?- Zadałem kolejne pytanie.
Ten tylko się na mnie spojrzał i nic nie odpowiadał ale po chwili spytał:
-Po co ci ta informacja?
-A, tak pytam.
-No dobra powiedz po prostu i nie zawracaj mi już dupy.
-Zluzuj gacie emo gadzie. Pytam bo może chciałbyś wpaść do mnie po szkole?
Ten znowu się na mnie spojrzał, lecz tym razem krzywo. Chwilę postaliśmy w milczeniu po czym emos odpowiedział tylko...

(nie no lol)

Ten znowu się na mnie spojrzał, lecz tym razem krzywo. Chwilę postaliśmy w milczeniu po czym emos odpowiedział tylko:
-Nie.
--------------------------------------------------------------NMG JAK TO PISAŁYŚMY (piszą to dwie osoby) TO ZACZĄŁ SIE PALIĆ ŚMIETNIK
(Jest 2:33)

--------------------------------------------------------------NMG JAK TO PISAŁYŚMY (piszą to dwie osoby) TO ZACZĄŁ SIE PALIĆ ŚMIETNIK (Jest 2:33)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Mój emo kolega zamienił mnie w geja?🤯Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz