Pierwszy strzał
Drugi
Trzeci
Czwarty
cały czas trafiałam celnie. Zmarł w ogromnych katuszach, aż szkoda mi się robiło poniewaz chciałam więcej.
Każdy myśli że jestem porządną dziewczynką z dobrego domu. Niestety nikt nie wie jaka jest prawda. A szkoda..chętnie pośmiałabym się z tych min
Odłożyłam pistolet na bok. Podeszłam do mężczyzny który miał kilka strzałów wykonanych w serce, a po chwili kucnęłam przy nim. Sprawdziłam jeszcze jego puls, po czym wstałam i kopnęłam go mocno w głowę.
Uśmiechnięta wychodziłam z pomieszczenia. Ten budynek nigdy mnie nie zawodził, policja nigdy nie mogła go znaleść. Założyłam kask i wsiadłam na motoru, odjechalam z ogromnym uśmiechem na ustach.
Jeszcze każdy się zdziwi kim tak naprawdę jestem. Kim mój ojciec jest i matka. Oni jeszcze nie wiedzą że jesteśmy włoskimi mafiozami.
Wjechałam swoim motorem na posesję mojego ojca. Z szybkim krokiem ruszyłam w jego stronę. Zadarłam głowę w górę pokazując że jestem pewna siebie.
-Hazel - warknął mój ojciec - Jakie wieści....
Nim zdążył dokończyć przyłożyłam mu nóż do gardła. Nie pokazywał żadnych uczuć. My nie zdradzamy takich rzeczy.
-Gdzie moja kasa? - warknęłam, a ostrze przyłożyłam bardziej. Widziałam jak z noża leci kapka krwi - Miała być dostarczona dwie godziny temu, pod budynkiem w Palermo.
Mój ojciec zabrał ode mnie rękę i popchnął tak że upadłam. Wkurwił mnie jeszcze mocniej. Co on odpierdala? Moje pieniądze miały być 2 godziny temu.
-Dostaniesz jak podjedziesz, nie daleko od budynku w którym zabijasz ludzi - zauważyłam że z jego szyi leci krew - zabij jednego skurwiela w tedy będziemy kwita.
Nic więcej dodać i ująć, wstałam na proste nogi i ruszyłam w stronę mojego motoru. Założyłam kask i ruszyłam w miejsce gdzie miała się odbyć ta cała ceremonia.
Teraz będą już wiedzieć że jestem koszmarem, którego nigdy nie chcieli widzieć.
____________________________________
OSTRZEŻENIE!!!!
Zawiera duzo krwi!!
Nie będzie to słodki romansik. Nie oczekuj ode mnie tego proszę. Chciałam poinformować że pewne sceny są za mocne. Proszę uważać
YOU ARE READING
Drop of Death +18
ActionHazel Wilson 19 letnia córka syryjnych mafiozów. Zabija każdego kto stanie jej na drodze. Jeden z nich Zane Harrison który rowniez pochodzi z rodziny mafiozów. Hazel ma ochotę go zabić ale nie potrafi, mimo że tryskają do siebie nienawiścią Co poto...