Merhabalar! Ben Angelina Scott. 2001 doğumlu ve 22 yaşındayım. Annem Rus babam Türk olmak üzere 5 yaşından beridir Türkiye'de yaşıyorum. Çocukluğum İzmir Çeşme'de geçti.
Bana eğer sorarsanız Rusya mı, Türkiye mi diye, kesinlikle ve kesinlikle Türkiye derdim. İnsanların sıcakkanlılığını, kültürlerini, komşuluğu ve veee özellikle çeşmedeki yazın geçirdiğim zamanlar.
Babamın annemle yeni evlendiğinde fazla durumu yokmuş ama o zamandan beri hep bir firma sahibi olarak şirket kurmak isterdi ve 2004 yılında istediği şirketi kurdu.
Şuan İstanbul'da Cerrahpaşa Tıp Fakültesinde cerrahlık okuyorum. Annem estetik bölümüne geçtikten sonra kendi şubemi açmamı istedi ama fazla benlik durumlar olmadığı için tercih etmedim. Babamda zaten her zaman neye hevesliysem onun üzerinden umutla gitmemi isterdi.
18 yaşımdan beridir kendi isteğimle İstanbul'da yaşıyorum. Annemler önceden fazla istekli olmasa da onlarda yavaşça bu duruma alıştılar. Kendi evimde yalnız başıma 2+1, L koltuklu ve kedim ile yaşıyorum. Sakın sormayın bile çünkü hayvanların hastasıyım.
Ben 15 yaşımdayken oturduğumuz sitede bulunan bir çocuk vardı.
Ateş...
Yani ilk aşkım olmasa da hayalimde ki çocuktu o sıralar. O günleri hatırlıyorum da sırf onu dışarda görmek için erkenden kalkıp süslenip ekmek almaya gidiyordum. Annemler de bana kızıyordu erken ekmek alıyorum diye.
Ortaokulu, liseyi aynı kolejde okumamıza rağmen bana hiç yüz vermemişti. E artık benimde gururum var yani kızlar, azcık anlayın. Ya zaten ergenlik zamanlarımda bile gururumu düşünüyorsam ooo...
Ders çıkışı eve gittikten sonra kendimi ödüllendirmek için kıymalı makarna yaptım ve netfilxten çıkan İstanbul İçin Son Çağrı filmini açıp yemek yedim. Biraz zaman geçtikten sonra telefonumdan bir titreşim geldi.
BİLİNMEYEN NUMARA :Demek hala hattımızı değiştirmedik ha cadaloz e nasıl gidiyor?
Cadaloz?
Kimdi bu be akşam akşam?
ANGELİNA :Tanıyamadım kimsiniz?
görüldü, yazıyor..
BİLİNMEYEN NUMARA: Benim Ateş.. Ateş KILIÇ..
NEEEE!
İmkansız, nerden buldu benim numaramı. Bir sohbetimiz yoktu zaten... Geçmişte de şimdi de.
Mesaja bakmadan filme devam edeyim derken aklım hep telefonda kalıyordu ve elim oraya gidiyordu. Evet, bu zamana kadar sevgilim, konuştuğum, flörtleştiğim olabilir ama kızlar sakın inkar etmeyin platonik aşk bir başka oluyor ya.
Zar zor geçirdiğim zamanla telefonumdan titreme sesi geldiği için hemen baktım,
BİLİNMEYEN NUMARA: Bakacak mısın yoksa böyle görüldü atmaya devam mı edeceksin? Merak etme seni yemeyeceğim sadece numaranı görünce yazmak istedim güzel kız.
Güzel kız? Ne bu samimiyet?
ANGELİNA: Fazla samimisin, nedenini öğrenebilir miyim?
görüldü, yazıyor, çevrimiçi, yazıyor...
BİLİNMEYEN NUMARA :Yıllar önce beklediğin samimiyeti şimdi yaptığım için mi agresifsin, yoksa müsait olmadığın için mi trip yiyorum?
Hassiktir, sikerim ben bunu haberinize.
ANGELİNA: Şuan müsait değilim, görüşmek üzere...
BİLİNMEYEN NUMARA: Umarım görüşürüz, iyi akşamlar;)
...
50 OY 100 YORUM
AŞKLARIMM BEN GELDİMMMM.
İLK BÖLÜME ÖZEL KISA BİR BÖLÜM YAPMAK İSTEDİM, UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.
ANGELİNAYI NASIL BULDUNUZ?
PEKİ YA ATEŞİ?
SİZCE ANGELİNA ATEŞE KARŞI BİR SÜRE SOĞUK MU KALMALI YOKSA YAVAŞ YAVAŞ ISINSIN MI?
İKİNCİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE CANCİKLERİM, ÖPTÜMM....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İTİKAMI +18
RomanceAh o eski mahalle aşklarımız... Peki aynı mahallede olup buluşamamak? Büyük aşklar, büyük maceralar sizleri bekliyooorr. Hepinizi seviyorum kızçelerimm.