Hemen Angelina'yı ekleyelim.
Ateş çok merak ediliyordu.
Telefonun ekranını kapattıktan sonra tabağımı mutfağa götürüp hızlıca yıkadım, tekrar odaya gelince koltuğumun en köşesine oturup dizlerimi karnıma getirip ellerimle sarmaladım.
Gözlerimi açtığımda hava aydınlıktı, saate baktığımda derse geç kaldığımı farkettim ve kampüse gitme isteğim kalmamıştı. Telefonu elime aldığımda instagramdan 25 bildirim mesajı gelmişti.
atessklcc seni takip etmek istiyor.
atessklcc gönderini beğendi.
atessklcc gönderini beğendi.
atessklcc sana mesaj göndermek istiyor.
atessklcc hikayeni beğendi.
llalyaall hikayeni beğendi.
llalyall 4 mesaj.
...
Hepsine teker teker bakacaktım ama ilgimi çekerek ilk önce atessklcc'a bakacaktım. Profiline tıklayınca tıklamaz olayım dediğim bir kişiyi gördüm. Ateş Kılıç eski İzmir çeşme aşkım. Bana asla yüz vermeyen ergenlikten kalma eski mahalle aşkım.
Hesabını birazcık stalklayınca 2 gönderi ve öne çıkan hikayeleri vardı. Hepsine teker teker baktıktan sonra hala çok yakışıklı ve çekici olduğunun kanıtına vardım.
(Eğer daha çok bakarsam olduğu yere gidip dudaklarına yapışacaktım yoksa.)
Mesajlara girdiğimde ilk gözüme çarpan ateşin hesabı oldu. Biraz duraksadıktan sonra hemen mesajına baktım,
atessklcc: Gözlerin hiç değişmemiş, hala çok güzeller...
Neee!
Bana mı demişti onu?
Ama yine de soğuk davranmalıyım ya da hemen açılmamalıyım yani sonuçta bana kaç yıl yüz vermeyen çocuk şimdi yazınca (evet havalara uçabilirim) hemen sıcak davran mıyım dimi?
Dün akşam kedimle evde çekindiğim fotoğrafı hikaye olarak paylaşmıştım ve ona yanıt vermişti.
angelinasctt: benim gözlerimi nerden hatırlayacaksınız acaba ya da benim gözlerime hiç dikkat ettiniz de ben mi bilmedim ATEŞ BEY?
angelinasctt: hem sen benim numaramı nerden buldun da yazdın?
atessklcc: insanlar ne kadar değişse de değişsin o bakışlar ve o gözler asla değişmez..
atessklcc: numara olayına gelirsek o da bana kalsın bence.
Ne.. Ne demek kalsın. Yıllar sonra numaramı biliyor ve kalsın diyor.
angelinasctt: Ne demek kalsın, nasıl ya?
Mesajıma cevap vermeyeli 15 dakika olmuştu ve bende o sırada sadece kendimi stolkluyordum. Biraz zaman geçtikten sonra filmin bitiş müziği ile gözlerimi telefondan ayırdım ve kalkıp iki ayıldıktan sonra müzik açıp tabaklarımı mutfağa götürüp temizlemeye başladım. Temizlik yapma moodum gelmişti.
Senin için çok temiz ve saf benim dünyam
Sana kolay bütün olay bırak ve git be yolcu
Senin için bu ilk değil benim içinse sonuncu
...
Bir kal demem ölsem demem
Uğurlamak boynun borcu...
Bağıra bağıra hem şarkı söylüyordum hem de ellerim köpüklü bulaşık yıkıyordum, bir süre şarkı değiştikten sonra telefonumun çalma sesini duydum, ellerimi yıkayıp kuruladıktan sonra koşarak odaya gittiğimde İnstagramdan atessklcc arıyordu.
Bir an telefonum düştü hemen aldığımda hala çalmaya devam ediyordu ve nasıl açacağımı bilmiyordum.
Ne diyecektim peki?
Telefon kapandıktan sonra bildirim sesi geldi ateşten 4+ mesaj vardı.
atessklcc: öyle işte numara işlerini pek kurcalama.
atessklcc: noldu bakmadın, yoksa numaranı buldum diye bana trip mi atıyorsun?
atessklcc: bir sorun mu var?
atessklcc: arıyorum bak.
atessklcc: Angelina iyi misin arıyorum bakmıyorsun?
atessklcc: Eğer bakmazsan konumunu öğrenip bir şekilde gelirim.
atessklcc:???
Yüzümde istemsizce bir gülümseme oluştu. Derin bir nefes aldıktan sonra tam yazacaktım ama içime daha da kudurtma isteği gelerek telefonu tekrar bıraktım ve işime geri döndüm.
İşimi bitirdikten sonra duşa da girmiştim ve toplam 2 saat geçmişti, aklıma ateş gelince hafif bir gülümsedikten sonra odaya geçip telefonu elime aldım, ateşten hiç mesaj gelmemişti ve ben yazmaya başladım.
angelinasctt: yeni gördüm mesajını..
angelinasctt: nasıl bulacaksın acaba evimi nesin sen mafya falan mı?
angelinasctt: ateşş?
Mesajıma 4 dakika sonra cevap vermişti.
atessklcc: 30 dakikaya evindeyim güzelim:)
100 OY 200 YORUM
BEN GELDİMMMMMM
BU BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZZ...
AŞKLARIM BİRKAÇ BÖLÜMÜ BİRAZ KISA YAPICAM KUSURA BAKMAYIN,
SİZCE ATEŞ MAFYA GİBİ BİRŞEY OLSUN MU?
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM 3. BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZEREE.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN İTİKAMI +18
RomansaAh o eski mahalle aşklarımız... Peki aynı mahallede olup buluşamamak? Büyük aşklar, büyük maceralar sizleri bekliyooorr. Hepinizi seviyorum kızçelerimm.