ÖPÜŞLER VE DÜŞLER

119 3 4
                                    

Bazen bana gelir gider,

 Seni dert etmeler,

 Seni rüyalarımda hapsetmeler.



Başka bir evrende,

 En güzel halinle.

Sen hayata karış,

Ben daha da biteceğim...


Hayat böyle şarkı sözleri gibi olsa olmaz mıydı?

"Sen hayata karış, ben daha da biteceğim..."


Bundan sonra her bölümde söyleyeceğim şu cümle; 

Lanet olsun. Ne muazzam şey seni sevmek! 

...

"Anla artık Angelina seni sikmek, becermek, içimde kıvranırken o inlemelerinden zevk almak ve sana zevk vermek istiyorum".

Ateşin dediği şeyleri düşününce beynim zonkluyordu. Evet, ona hala ufakta olsa bir şeyler hissedebilirdim ama onunda artık böyle düşünmesi benim güvenimi kırıyordu.

Ya sadece cinsel ihtiyaçlarını kullanmak için bana karşı böyle davranıyorsa?

 Ateşin konuşmalarından sonra ona hiçbir şey demeden çıkmasını istemiştim ve bana çıkmadan önce son sözleri şunlar oldu...

"Seni seviyorum Angelina, maalesef artık sensiz yapacak bir halde değilim. Sen şuan beni kovuyorsan çıkmam sadece senin şaşkınlığına, seni maalesef bırakmayı düşünmüyorum..."

Ateş gittikten sonra biraz uyudum ve kapımın çalma sesi ile uyandım. Zar zor kalkıp gittikten sonra kapıyı açtım ve karşımda boynunu eğmiş bana bakan Alya'yı gördüm.

Evet tabii ki de  Alya'ya bu olanları anlatacaktım ama maalesef dersteydi. Mesaj atıp dersinin bitmesini beklerken uyuyakalmıştım. Mesajı görüp gelmişti zaten...

"Kızım mesajlardan tam anlamadım ne oldu ne bitti hepsini anlat hepsini". Derin bir nefes alarak Alya'ya olan biten her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatınca Alya şok olmuş bir şekilde ayağa kalktı.

"Ne?"

L koltuğumun köşesine gidip bacaklarımı kendime doğru çekip kafamı geriye attım "ooffff". Alya kötü olduğumu anladığında yanıma oturdu, kafamı ona çevirdiğimde hala şaşkındı ama belli etmek istemezcesine bir yüz ifadesi vardı.

...

Gözlerimi açtığımda boynumda uyuyakalmış bir Alya'yı gördüm. Uyumadan önceki halimle alakam yoktu, kendimi eskisi gibi enerjik, mutlu, hayatın her anından zevk alan bir Angelina geri dönmüştü sanki. Alya'nın saçlarını ovmaya başlayınca hafif mayışık şekilde uyandı.

"Amma da uyudun be kızım kalk hadi"

Gözlerini ovuşturarak bana baktı "iyi misin kızım ne oluyor?" Bir şey demeden kalktım ve odama girdim. Dolabıma baktığımda biraz püfledim çünkü tarzımı değiştirme zamanı gelmişti.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞKIN İTİKAMI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin