အပိုင်း(1)

32K 150 0
                                    

နန်းသင်းမေ သည် ကိုဃ်ဝန်ရှိနေသည်မှာ
လအတော်ရင့်နေပြီဖြစ်သည်...

ထိုကိုဃ်ဝန်အားအိမ်က ယောက်ျား မသိအောင် အတော်ပင် ဖုန်းဖိထားရသည်.....

နန်းသင်းမေနှင့် ထွန်းမြင့်ဦးတို့သည် မိဘတို့ ကအချင်းချင်းလက်ထပ် ပေးထားသောကြောင့်သာ လင်မဃားဖြစ်လာခဲ့ကြခြင်းဖြင့်သည်....


နန်းအနေဖြင့် ပြောရရင် ထိုလူ အား တစ်စက်မှ ချစ်ခင်နှစ်သက်မူမရှိချေ....
ထွန်းမြင့်ဦးသည်လည်း နန်းအား ချစ်ပုံမရ အချိန်တိုင်းအလုပ် အလုပ် အလုပ်သာ ဖိကာလုပ်နေသူဖြစ်သည်...

ထိုလူသည် လပေါင်းများစွာ ကြာအောင်အလုပ်ခရီးထွက်တက် သည်.....
ထိုသည်ကိုပင်အားမရ ပုံရသည်အိမ်သို့ပင် သိပ်မပြန်လာ.......
ထိုသူမျက်နှာအား အိမ်တွင်မြင်ရသည်ကို က အတော်ပင် ရှားရှားပါးပါး ဖြစ်သည်......


နန်းအတွက်မူ ထိုသူ ကား ငွေထုတ်ပေးနိုင်သော လူတစ်ဃောက်ထက်မပိုပေ......

သိုသော်လည်း နန်းအနေဖြင့် ထွန်းမြင့်ဦးအား မကွာရှင်းလို....ထိုလူအပေါ်မချစ်သော်လည် ငွေနှင့်ဂုဏ်တို့ကိုတော့ မက်မော မိသည်....

နန်းသည်ထိုလူနှင့် အမွှာလေး၂ဃောက်အား ရရှိခဲ့သည်....

ထိုကလေး၂ဃောက်အပေါ်တွင်တော့ နန်းအတော်လေးချစ်မိသည်....



အခုရနေသောကိုဃ်ဝန်ကတော့ထွန်းမြင့်ဦး ဖြင့်ရသည်မဟုတ်..

နန်း၏ချစ်ရသူ အိမ်တော်ထိန်း၏သား ကို အောင်မြင့်ဖြင့် ရထားသည် ကလေးလေးသာဖြစ်သည်.....

ကိုအောင်နှင့်ထွန်းမြင့်ဦးတို့မှာ ငဃ်သူငဃ်ချင်းဟု ဆိုရမည်ပင်......ကျောင်းပြီးသောအခါ ကိုအောင်က အိမ်တော် တွင်သာ အလုပ်လုပ်ခဲ့သည်......


ထွန်းမြင့်ဦး ဆီမှ အချစ်တို့မရသော်လည်း
ကို အောင်မြင့်ကတော့ နန်းအားအလွန်ပင်ချစ်ပေးသည်.......

ကိုအောင့်မြင်နှင့် နန်းတို့၂ဦးသားအချစ်နဃ်ကျွံကာ ထိုကလေးအား ရလာခြင်းဖြစ်သည်.......

၂ဦးသား အလွန်ချစ်ခင်ရပါသော်လည်း နန်းသင်းမေ အနေဖြင့် ထိုကလေးအား မမွေးဖွားလို....

ပိုးအိမ်(completed )Where stories live. Discover now