နွေးမှာ ညအမှောင်ထဲတွင် လက်တစ်ဖက်ကဓာတ်မီးအား ကိုင်ထားကာ အဖေ ဖြစ်သူနောက်သို့ အပြေးလိုက်နေရသည်....
နွေးသည် အလွန်ပင်သရဲကြောက်တက်သူဖြစ်သည်........
ရှေ့မှ ခပ်မြန်မြန်သွားနေသောအဖေအားကြည့်ကာ နွေးမှာ အနည်းငဃ်စိတ်ဆိုးလာမိသည်.....
ဖေဖေ... သားကို စောင့်ပါအုံ...
ချက်ခြင်းဆိုသလို အဖေ ကပြန်လှည့်လာကာ နွေး၏ လက်ကို အားဖြင့် ဆွဲဃူကာ မြေကြီးပေါ်သို့တွန်းချလိုက်လေသည်......
နွေးမှာ မြေကြီးနှင့် ကျောပြင်ထိ ကပ်သွားသောကြောင့်
နာကျင်မူတို့က အောင့်ခနဲ.......ဖေဖေ....ဘာလို့... သားကို... တွန်းချတာလဲ......
သား.....နာသွား......စကားပင်မဆုံးသေး အဖေဖြစ်သူက ဒူးထောက် ထိုင်ချလာကာ နွေး၏ အဝတ်တို့အား ဆွဲချွတ်လေးတော့သည်......
နွေးမှာ ကြောက်အားလန့်အားဖြင့်အသံကုန်အော်ဟစ်လေတော့သည်........
တချက်အော်လိုက်တိုင်းပါးအား လက်ကြမ်းကြီးဖြင့် ဖြန်းခနဲ အချခံလိုက်ရသောအခါ ခေါင်းတို့ပင်မူးဝေလာကာနားများပင်အူထွက်သွားရသည်.......
သောက်ပါးစပ်ပတ်ထား....ခွေးကောင်....
ငါက မင်းကို ကောင်းအောင်လုပ်ပေးနေတာ......
နောက်တစ်ချက် ထပ်အော်ရင်.....မင်းပါးကွဲသွားမဃ်.....အဖေ၏စကားတို့ကြောင့် နွေး ထပ်မအော်ဝံတော့.....
အချိန်တခဏလေးအတွင်း နွေး၏ ခန္ဓာကိုယ်အပေါ် အဝတ် တစ်စပင်မရှိတော့.....
အဖေဟု ခေါ်သော ထိုလူ၏ ခန္ဓာကိုယ်ပေါ်တွင်လည် အဝတ်ဗလာဖြစ်နေလေပြီ......ထိုလူ၏ပေါင်ကြား အတွင်းရှိ လီးကြီးမှာလည်း
အမောက်ထောင်ကာ တစ်ချက်လူပ်လိုက်တိုင်း
ဟိုဘက်ရမ်းဒီဘက်ရမ်းလိုက်ဖြင့် ကော့နေအောင်အပေါ်သို့ထောင်ပျံတက်နေသည်.........နွေး၏ ခန္ဓာကိုယ်အနှံအား လျှာဖြင့် စုတ်ဃက်ပွတ်တိုက်
ကာ နွေး၏တင်ပါးအစုံကိုလည်း ကြမ်းတမ်းလှသောလက်ဖဝါးကြီးတို့ဖြင့် စုတ်ချေ၊နဃ်ချေ နေသည်မှာ အတော်ပင်နာကျင်လှပေသည်....
YOU ARE READING
ပိုးအိမ်(completed )
Romanceစိတ်ကူးဃဉ် ရေးသားထားခြင်းသာ..... အသက်မပြည့်သူများမဖတ်ရန်....