Hepiniz yeni bir bölüme hoşgeldinizz✨🤍
Bugün yılın son günü umarım 2024 hepiniz için çok güzel geçerr, sizleri seviyorum 💗
Cenan kirpiklerine düşen gözyaşını silip kaseti izlemeye devam etti,
"- Biliyor musun Cenan, senin evime geldiğin o ilk günü hala dünmüş gibi hatırlıyorum. O gün senin omuzlarında uyuyuşumu, bedenimin hissettiği rahatlığı, incecik parmaklarını saçlarıma dolayıp gözlerime bakmanı hala hatırlıyorum...."
Arif iç çekti,
"-O gün seni hem evime aldım,hem de fark etmeden kalbime..."
Cenan ellerini ağzına bastırıp ağlamaya başladı.
Arif'in dilinden,
Yaklaşık 1 ay sonra,
Cenan'la yaşamaya başlayalı tam 1 ay olmuştu. Bu süreçte hiç bir kötü haraketini görmemiştim. Her gün üşenmeden kalkıp bize kahvaltı hazırlıyordu..
Böylesine güzel kalpli birini bulduğum için kendimi çok şanslı hissediyordum.
Cenan'ın yaptığı omletin son parçasını sıyırıp masadan kalktım.
Ağzım dolu bir şekilde Cenan'a dönüp
"-Hadi geç kalacağız"dedim.Cenan ağzındaki zeytin çekirdeğini çıkarıp cevap verdi,
"-Ya yavaş ye şu yemeğimi, boğazında kalacak"
Gülerek cevap verdim,
"-Saçmalama Küçük çocuk muyum ben, hadi hadi sen de kalk"
Cenan sakince çayından bir yudum aldıktan sonra ellerini yıkmaya gitti.
Bende hızlıca dişlerimi fırçalayıp hazırlandım. Desenli bir gömleğin altına kumaş pantolon giyip aynada kendimi kontrol ettim.
Dağılmış saçlarıma şekil verirken Cenan'ın oda kapısının önünde ellerini birbirine bağlayarak beni izlediğini gördüm...
Gülümseyerek arkama döndüm.
"-Ne oldu ne bakıyorsun?"
Kafasını eğip gülümseyerek cevap verdi,
"-Ayna çatladı karizmandan daha fazla uğraşma diyecektim"
Kısa bir kahkaha atıp kızaran yanaklarımı gizleyerek kapıya yöneldim.
Söylediği her iltifat kalbimi hızlandırmaya yetiyordu, geçirdiğimiz 1 ay boyunca ona daha fazla bağlanmıştım. O da bana...
Cenan şoför koltuğuna binip arabayı sürmeye başlayınca cebimdeki telefonu çıkarıp mesajları kontrol ettim.
Ekip grubundan gelen mesajlara kısa göz gezdirerek telefonu tekrar kapattım.
Şu ana dek 8 skeçde yer almıştım ve bugünde ilk defa başrol canlandıracaktım.
Cenan ise skeç yazmaya odaklanmıştı, 4 tane senaryosu kabul görmüş ve dördü de zil almıştı.
Çok yetenekli olduğunu ilk günden biliyordum...
Yol boyunca Cenan'la sohbet ettik ve sonunda merkeze vardık.
Hızlıca içeriye girdik ve diğerleriyle selamlaştık.
Cenan uzaktan
"-Bak gördün mü erken bile geldik" der gibi bir bakış attı. Ben ise gülümseyerek Emre'nin yanına gittim."-Geldiniz mi Arif bey?"dedi.
İmalı bir şekilde cevap verdim.
"-Geldim geldim, hayırdır bu tavırlar?" Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kutu | ArCen
Teen Fiction"-Bu kutu fikrini uçakla seyahat ederken bir hostesten duymuştum. Kara kutu denilen bu şey uçağın başına bir şey gelmedikçe açılmaz, kimsenin ulaşamayacağı bir yerde dururmuş. Ne zaman uçağın başına bir şey geldi kara kutuyu o zaman açarlarmış..."