Wow, ez az app még létezik?
Jó sok év eltelt azóta, mióta elkezdtem ezt a "könyvet", mondhatni nem is én írtam. Sok minden változott. Bruh, elolvastam a legeslegelső részt ebből a könyvből, ami ma már privát (remélem). Hát na...15 évesen rohadt iritáló voltam, mit ne mondjak, bár lehet 21 évesen is az vagyok, csak nem veszem észre. Az öngyilkosság témája még ma is foglalkoztat, ez nem változott, erről írtam meg a szociológia beadandómat. Pfu egyetem...anno meg 9.-ben elhittem, hogy nagy valaki vagyok.
Valamiért a Haunting Adeline olvasása közben beugrott, hogy vajon lehet-e új fejezete annak a könyvnek, amit itt olvastam még nagyon régen és láss csodát, volt. Elolvastam. Egy pillanatra átfutott az agyamon, hogy felveszem a kapcsolatot a könyv írójával, de végül nem tettem. Már nem az vagyok, aki ezt megtenné, a múlt a múltban marad. Mindenesetre, remélem, hogy az élete jobbra fordult azóta, mióta először felvettem vele a kapcsolatot. Az enyém szerencsére igen, biztos büszke lenne rám.
Kizártam őt.
Okkal.
Na mindegy. A Haunting Adeline-t kicsit más olvasni úgy, hogy neked is volt már egy Stalkered (igen, nagy kezdőbetűvel, mert milyen érdekes, hogy összefutnak az univerzum szálai. Ez akár egy név is lehet.)
Fogalmam sincs mit csinálok most itt, valószínűleg ez csak egy random agymenés, kétlem, hogy bárki elolvasná. Kihalt az olvasóbázisom, nem hibáztatok senkit.
Ha a titokzatos könyv írója olvassa ezt és magára ismert, szeretnék bocsánatot kérni tőle amiért gonosz voltam. Sokat gondolok rá.
Mindenki másnak pedig köszönöm, hogy elolvasta ezt a "részt".
Bye