A Világ egy virágos kert, ahol vannak gyönyörű virágok és persze gazok.
A gyom elpusztíthatja a virágot, de a virág nem szépítheti meg a gazt.
És ez igazságtalan. Néha elgondolkozom, hogy vajon ki lehet a Világ kertésze...aki kiírtja a gazt és ápolja a virágot.
Persze a virágok közt is van ami gyönyörű, de mégis vannak hibái. Mint például a rózsa. De így tökéletes. Az összes virág tökéletes és legbelül törékeny. A rózsát is szeretjük a töviseivel együtt. Akkor a virág boltban miért nincs egy tövis sem?
Nekünk, embereknek is szeretnünk kéne egymás töviseit és nem leszedni, elnyomni azokat.
Lehet, hogy néha megsértjük a másikat, de ha a másik igazán szeret minket, akkor mellettünk marad. Legalábbis szerintem így van rendjén.
Hogy hogy tanultam meg átlátni a Világ mocskos vérben fürdő szitáján? Egy-két ember segítségével. Ők megmutatták nekem, hogy én is egy rózsa vagyok. És te is az vagy. Csak hinned kell benne. Mert minden fejben dől el. Hiába akarsz jobb ember lenni, hiába akarod elfogadni magad, míg el nem döntöd. Ne várj a csodára! Hiszen a csoda te magad vagy! Álj a tükör elé, nézz szembe magaddal, és mondd ki: "Szép vagyok! Én is egy rózsa vagyok!"
Hidd el mindenből van kiút. Mert te is egy rózsa vagy a gazok között!08.28