-Misao! Vino la tatăl tău ca să îţi facă cunoştinţă cu cineva!
În timp ce coboram scările,am observat că în spatele meu era sora mea Misaki.Am ajuns la partier și i-am văzut pe părinții mei vorbind cu o persoană pe care nu îl cunoșteam.
-Misaki! Misao! Veniți lângă mama.
-Cine este această persoană?
-Bună. Eu sunt Takesi,dar poți să îmi spui Toby.
-El va fi majordomul familiei,spuse tata
-De ce?se alătură Misaki după ce își face curaj
Când am încercat să spun ceva,totul s-a făcut negru.M-am ridicat din pat și îmi frecam ochii. Acuma știu unde l-am mai întâlnit,în casa mea. Mi-am luat hainele și am observat un bilet de la Anthony. Pe bilet scria că trebuia să ne întâlnim pentru a face proiect. El a ales să ne întâlnim la ora nouă în restaurantul de lângă malul mării. Arunc o privire la ceas și rămân cu gura căscată. Era opt și un sfert,iar autobuzul școlar merge spre oraș la fără douăzeci.
Mă duc din nou la dulap și îmi iau perechea de blugi negri tăiați,un tricou negru și cămașa mea roșie cu negru. Îmi prind părul meu cel lung brunet în coadă de cal și mă încalț cu bascheții mei negri. O iau la fugă spre stația unde oprește de obicei în weekend. Înainte să cobor scările mi-am dat seama că mi-am uitat cartea. Mă întorc în dormitor în pași repezi ca să nu întârzi la întâlnirea cu Anthony,adică ne întâlnim să facem proiectul nu întâlnire. Mă uit spre balcon și am observat un plic roșu agățat de o ață albă.
Îl iau și îl pun în ghiozdan fără să văd ce scrie sau de la cine este.După ce am mers cu autobuzul și am ascultat muzică în căști,ajung și eu la restaurant. Era nouă fără zece și stăteam în fața restaurantului.Acest local nu era foarte mare și se afla la marginea drumului aproape de malul mării.Intru înăuntru și mă așez la o masă care era lângă un geam.
-Bună ziua Misao,cu ce te servesc?
-Ca de obicei,îi răspund ospătăriței Kat
-O porție de sushi pentru domnișoară vine acum.
Îmi scot cartea și văd că a căzut plicul roșu. Mă frământa dorința de a afla de la cine este și m-am aplecat să îl iau. Toby mi-a scris că ar vrea să ne mai întâlnim pe la sfârșitul orelor și mi-a dat numărul de telefon.Nu prea îmi păsa sau da?
-Poftim comanda.
-Mersi.
-De ce ai venit astăzi? De obicei vii duminica.
-M-a chemat un băiat să facem un proiectul.
-Vă las să stați mult ,dar să nu faceți mizerie. Ai înțeles?
-Da, să trăiți!
Întră și Anthony și se îndreaptă spre noi.
-Vă las în pace iubăreților.
-Nu suntem împreună! strigam eu ți Anthony ca doi descreierați
După ce râde pe sub mustață,Kat pleacă să ia alte comenzi.
-Ce carte ai ales?mă întrebă Anthony
-Shogun,tu?
-M-am gândit să te las să alegi.
***
-Cât mai durează?întrebă Kat puțin nervoasă
-Mai avem un pic,îi răspund cu o față de copil nevinovat
-Este ora unu!
-Mersi Kat...Am terminat! strig bucuroasă
Hai să plecăm Anthony.
-Bine. Pa Kat!
-La revedere, să mai treceți pe aici.
-O să mai trecem.
Ajung și eu în sfârșit în dormitorul meu și mă arunc în pat.Când mă bucur și eu de liniște și de odihnă,bocănește la ușă.
-Hei! Misao! Sunt eu,Roxy!
-Intră!
-Ce vrei să facem azi?
-Tu nu ai de făcut un proiect?
-Îl fac mâine. Deci?
Stau câteva secunde să mă gândesc ce să fac astăzi și îi răspund:
-Vreau să invit pe cineva.
CITEȘTI
MISAO (volumul I)
HororMisao este o fată care s-a mutat în America după moartea membrilor din familie. Avea o viață normală până când apare un personaj nou şi îi dă totul peste cap.