üç

9.4K 29 0
                                    

İlay'ın ağzından;

Dehri'yle anlaşmamızın üstünden iki hafta geçmişti ve her gün seks yapıyorduk.

Aslında o beşinci günde seks işçisi kadar iyiydi ama bahane bulup benimle olmaya devam ediyordu. Açıkçası halimden memnundum sonuçta penisi gerçekten beni tatmin ediyordu ve ellerinide iyi kullanıyordu.

Şimdiyse akşam saat on birde alacağımız kilolara bakmadan oturmuş yaptığımız pizzayı yerken Gumball izliyorduk.

"Küçükken çok korkuyodum bu sahneden." Dehri turuncu balığın çizdiği resmin olduğu sahneye geldiğinde konuştu. Gumball'ın yanında garip görünümlü birini çizmişti. "Sanırım hâlâ korkuyor olabilirim." Gumball çizdiği kişinin olmadığını göstermek için arkasını dönüp pencereye baktığında adam oradaydı. Bu esnada Dehri pizzasını bırakıp ellerini peçeteyle sildi ve hemen önünde olduğumdan rahatlıkla bana ulaşıp stresini atmak ister gibi göğüslerimi sıkmaya başladı.

Normalde çokta büyük olmayan hatta dik olduğundan büyük sütyen bedeni almasam düz gözükecek göğüsüm Dehri'nin elleri sayesinde biraz daha büyüyordu.

Sahne bittiğinde televizyonu kapattım ve bir süre gözlerimi yumdum. Dehri televizyonu kapattığımı farketse de ellerini çekmemişti ve sırtımdaki sertliği gittikçe büyümeye başlamıştı.

Ona doğru dönüp yüzünü inceledim. Hafif kıvrık kirpikleri, üstüne göre daha dolgun olan alt dudağı, sol yanağında ve sağ göz kapağındaki beni, açık kahve gözleriyle ve çok çekici olan ama onu rahatsız ettiği için uzatmadığı neredeyse  bonus kafa diyebileceğim kıvırcık saçıyla bazen beni bir tabloya bakıyormuş gibi hissettiriyordu. Çoğunlukla nefes nefese kaldığımız durumlardan dolayı uyurken inceliyordum.

"Ne oldu? Niye öyle inceliyorsun?"

"Güzel bir yüzün var bazen tablo gibi geliyosun."

Sözlerimle hafif utanır gibi oldu ve bakışlarını anlık geri çekti. Hâlâ bu gibi laflarımdan utanması garipsetiyordu. Sonuçta çok içli dışlı olmuştuk. Yüzüne oturmuştum yahu!

"Teşekkür ederim. Sen de çok güzelsin."

Bedenini kalbim sakin bir ritimdeyken incelemek istiyordum. Sonuçta sağlıklı beslenen ve düzenli spor yapan biriydi. Belirgin baklavaları ve yaklaşık elli santimlik kaslı kollarıyla fazlasıyla cezbediyordu.

"Soyunsana sana bakmak istiyorum."

Bodoslama konuya girince başta ne söylediğimi anlamaya çalışıp bir süre yüzüme baktı. Sonrasında hareketlenince kendimi geri çekip önce tişörtünü sonrasında eşofmanını çıkarmasını bekledim. Çıkarma işlemi bitince gözümle baksır'ını işaret ettim.

"Onu da."

"İlay götten yiyecekmişim gibi bakma lütfen."

Söyledikleriyle güldüm ve baksır'ını çıkarırken kendimi toparlayıp vücuduna bakmaya başladım.

İçimdeki halinden daha küçük gözüken
penisi ve geniş cüssesiyle baktıkça bakası geliyordu insanın ama o tepkimi izlerken rahat olamıyordum ki.

"Ee benimle olmadığın zamanlarda neler yapıyorsun?"

Çırılçıplakken sorduğum absürt soru onu güldürmüştü.

"Okul, aile falan işte bunu mu konuşacağız?"

Gözlerimi penisinden çekip kahveliklerine baktım. "Anlatsana hayatını, merak ediyorum." Söylediklerime şaşırıp güldükten bir kaç saniye sonra gerçekten anlatmaya başladı.

DeneyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin