🎧 Claire Williams-Moorington 🎧

39 3 7
                                    

1. Gdzie się poznaliście?

W księgarni. 




2. Jak się poznaliście? 

Byłaś/eś ze swoim młodszym rodzeństwem w księgarni, a konkretniej w Empiku. Mieliście fazę na czytanie mang, a gdzie najlepiej je znajdziecie? W Empiku! W każdym razie, byłaś/eś zajęta/y przeglądaniem niektórych dzieł, a gdy chciałaś/eś zawołać po młodsze rodzeństwo, nie było ich. Spanikowałaś/eś i zaczęłaś/ąłeś poszukiwania po sklepie, wrzeszcząc ich imię. Z daleka, między półkami patrzyła na to młoda dziewczyna, widziała jak niemal trzęsiesz się ze strachu i postanowiła podejść i pomóc ci w poszukiwaniach. Wyszliście z Empika i co się okazało? Małe gremliny były w MacDonaldzie i zajadały się nuggestami! Skarciłaś młodszych za niesubordynację wobec twojej władzy, a nieznana ci dziewczyna chichotała cicho obok ciebie na twoją zabawną minę, którą robiłaś/eś jak się wściekasz. Uspokoiłaś się i postanowiła/eś zaprosić ją na shake'a. Ona się zgodziła. 




3. O kogo jest zazdrosna?

O Maxa - jej adoptowanego brata. 




4. O kogo ty jesteś zazdrosna/y?

O Lance'a.




5. Jak na nią wołasz?

kochanie, gremlinie, mała, kruszynko.




6. Kto pierwszy powiedział  " Kocham cię "?

Ty.




7. Jakie są najczęstsze tematy waszych kłótni?

Ty: że byle co powiesz, to ona się na ciebie obraża. 

Ona: że nie potrafisz trzymać taktu i najpierw mówisz, potem myślisz.




8. Jak długo możecie trzymać do siebie urazę?

Ło panie! Są dwa warianty:

1. Tydzień. 

2. Jeśli nawet ty przeprosisz, ona nadal daje ci ciche traktowanie. Come on! Postaraj się na coś lepszego niż zwykłe " przepraszam ". 





9. Jaką ostatnią rzecz od niej usłyszałaś?

Pójdziesz mi po czekoladę do sklepu? 




10. Co zrobiliście jak byliście pijani?

𝐍𝐞𝐱𝐨 𝐊𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 - 𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz