63. W jakich okolicznościach doszło do waszego pierwszego pocałunku?

33 3 8
                                    

Clay Moorington: W pewnej chwili, gdy trenowaliście doszło do przypadkowego " wypadku " jakimś cudem upadliście oboje tak, że ty leżałaś na podłodze a on na tobie. No i wtedy jakoś tak się stało, że cię pocałował. 


Lance Richmond: To było na jakiejś premierze albo imprezie. W każdym razie to było jakieś oficjalne wydarzenie na które był zaproszony a że nie miał z kim iść wybrał się tam z tobą. W pewnej chwili zostałaś zapytana o to, czy umawiasz się z ów rycerzem na randki lub czy jesteś jego dziewczyną. Zakłopotana odpowiedziałaś, że nie, ale Lance usłyszał pytanie reporterki, więc podszedł, odpowiedział, że właściwie to tak. Ty spojrzałaś na niego zaskoczona, to ten wtedy złapał cię i przyciągnął do pocałunku na oczach kamer. I tak się zaczęło wasze love story. 


Axl: Jako kumple wtedy, Axl zaprosił cię na wieczór filmowy z przekąskami. Zgodziłaś się z chęcią i w towarzystwie milionów słodyczy oglądaliście wasze ulubione filmy, rozmaitego gatunku. W pewnej chwili lecz zadzwonił do ciebie telefon i okazało się, że doszło do jakiegoś nagłego wypadku w twoim rodzinnym domu i musiałaś wrócić. Axl był zawiedziony, ale zrozumiał i odprowadził cię do drzwi. Nim jednak opuściłaś Fortrex, pocałowałaś go na pożegnanie. 


Macy Halbert: Zaproponowała ci wyjście na siłownie, ty jako student filozofii nie bardzo byłeś chętny na ten pomysł, ale ona się uparła więc nie mogłeś odmówić. Więc poszliście, niestety problem był taki, że ty nigdy nie byłeś na siłowni i nie wiedziałeś jak niektóre... wszystkie urządzenia działały. Nie chcąc wyjść przed dziewczyną na idiotę nie prosiłeś jej o pomoc, więc tak... w pewnej chwili doszło do wypadku, bo przypadkiem upuściłeś sobie hantle na stopę i wrzasnąłeś z takiego bólu, że przypominało to raczej pisk pawia. Cała siłownia wtedy się na ciebie spojrzała jak na jakiś wybryk natury, w tym ona. Uciekłeś zażenowany, kuśtykając jak jakiś niewolnik, który miał łańcuch z kulą przypiętą do stopy. Macy poszła za tobą i okazało się, że twoja stopa została tak zraniona, że wymagało to natychmiastowej wizyty w szpitalu. Przez cały pobyt karciła cię za to, że byłeś idiotą i dlaczego nie poprosiłeś jej o pomoc, to ty z ogromnym smutkiem przyznałeś się, że nie chciałeś przed nią wyglądać jak głupek, nie umiejący niczego fizycznie zrobić tak jak ona. Dziewczyna w odpowiedzi mocno cię pocałowała i ponownie nazwała cię idiotą, ale dodała również że nie musisz jej niczego udowadniać, bo ona lubi cię za to, jaki jesteś naprawdę. Czy miałbyś mięśnie czy siłę lub nie, ona kocha cię za ciebie. 


Aaron Fox: To było... ciekawe. Był to bowiem kolejny rycerski turniej i znów pomagałaś przy organizacji manekinów i innych takich. W pewnej chwili po rozgrywce, którą wygrał postanowiliście spotkać się zaraz po tym jak opuścicie halę. No więc, kiedy mieliście wyjść okazało się, że szatnia została zamknięta na klucz. No mówię, totalnie nie dało się jej nijak otworzyć. Ktoś przez przypadek musiał was tam zamknąć. Waliłaś, waliłaś i wołałaś ale nikt nie odpowiedział. Aaron ku twojej irytacji nic nie mówił tylko stał i się gapił na ciebie. Byłaś zmęczona i przerażona, że będziecie musieli spędzić tutaj noc, odwróciłaś się i ze wściekłością pytałaś dlaczego do cholery go to nie rusza i czy nie rozumie, że będziecie musieli tu spać, w zimnej szatni. Aaron bez słowa podszedł do ciebie, aż przyparł cię do drzwi a następie przycisnął swoje usta do twoich. Byłaś totalnie zbita z pantałyku i nie wiedziałaś co się dzieje, lecz po chwili postanowiłaś to olać i oddawałaś jego pocałunki. Po tym wszystkim wyznał ci że cię lubi od jakiegoś czasu i chciałby się z tobą umawiać... Powiem jedno, wow. Po czasie milczenia i po ogarnięciu swoich emocji ty też wyznałaś, że go lubisz. Wtedy rudy uśmiechnął się szeroko i wyjął z kieszeni klucz od szatni, a następnie otworzył wam drogę do wolności. Zapytałaś dlaczego to zrobił, to on najzwyczajniej odpowiedział: Chciałem się z tobą całować tak, żeby nikt nam nie przeszkadzał. 

𝐍𝐞𝐱𝐨 𝐊𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 - 𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz