Clay Moorington:
Król Lew. Po prostu nie ma innej bajki, która mogłaby poruszyć jego serce. Historia młodego lwa Simby, który musi pokonać złego wuja, Skazę, który jest odpowiedzialny za morderstwo jego ojca. Właśnie na swoim wygnaniu lewek uczy się czym jest życie i w końcu zdobywa tę odwagę aby wrócić, odzyskać i przywrócić harmonię w swoim królestwie.
Lance Richmond:
Kopciuszek. Maraton wszystkich części obowiązkowo, co miesiąc!
Axl:
Księga Dżungli. Ty i Axl po prostu uwielbiacie tę bajkę, za każdym razem, gdy to oglądacie, macie wrażenie jakbyście oglądali ją po raz pierwszy i za każdym razem przynosi wam to wiele emocji. Pokochaliście też tę wspaniałą więź oraz przywiązanie między niedźwiedziem Baloo a młodym, ludzkim chłopcem, Mowglim.
Macy Halbert:
Mulan. Boże, tak! Ona wielbi tę bajkę, szczególnie część pierwszą. Dziewczyna, która chcąc ratować ojca zamiast niego wyrusza na niebezpieczną wojnę, gdzie udowadnia, że niezależnie od płci, można stać się legendarnym wojownikiem, o którym będą słyszeć pokolenia. Postać Mulan jest dla niej wzorem do naśladowania, mówiącym, że nigdy nie wolno się poddawać, nawet jeśli nikt nie wierzy, że ci się uda osiągnąć swój cel.
Aaron Fox:
Wielka Szóstka. Super fabuła o zwykłych ludziach, którzy gdy są razem stają się ekipą prze kozackich super-bohaterów, zawierająca historię niezwykłej przyjaźni między ludzkim chłopcem a troskliwym robotem, chcącym pomagać innym. U Aarona bajka ta nie ma żadnej konkurencji, a ty cieszysz się każdą chwilą oglądania tego razem z nim.
Jestro:
Kubuś Puchatek i Hefalumpy. Absolutnie nie ma żadnego powodu do wstydu, ta bajka jest ważną częścią jego dzieciństwa i kocha ją całym swoim sercem. Przyznasz szczerze, Kubuś Puchatek też był fundamentem twojego dzieciństwa (działa również leczniczo na twoje skorumpowane przez czarną magię serduszko) i zawsze chętnie oglądasz z nim każdą część.
Koda Underwood:
Bambi. Zawsze, gdy to oglądacie, na jego twarzy możesz dostrzec cień małego, dziecinnego uśmiechu, szczególnie jeśli oglądacie drugą część.
Claire Williams-Moorington:
Zaplątani. Jest jedna, jedyna bajka, która skutecznie odwraca uwagę Claire od nałogowego oglądania Red, White & the Royal Blue. Historia mająca w sobie wszystko, co lubicie najbardziej; dobry kawał historii, dramat, komedię i przede wszystkim... romans. Czego dusza może chcieć więcej?
Lizabette Julianii:
Auta. Bez dwóch zdań, "Auta" to jest coś co nigdy wam się nie znudzi. Moglibyście oglądać wszystkie trzy części w kółko. Zygzak McQueen to wasza ikona, która niosła te całe trzy filmy.
CZYTASZ
𝐍𝐞𝐱𝐨 𝐊𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 - 𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞
Fanfic{ !!POLISH BOOK!! } Nudzi mi się, więc daje sobie próbę i zobaczymy jak to wyjdzie. Zapraszam! W preferencjach jest: Clay Moorington Lance Richmond Axl Aaron Fox Macy Halbert Jestro Koda Underwood Claire Williams-Moorington Lizabette Julianii W...