💜 Ava Prentis 💜

11 2 0
                                    

A/N: Witajcie moja wesoła kompanio! Od teraz do naszej puli postaci preferencji dołącza dobrze nam znana geniuszka komputerowa oraz specjalistka w dziedzinie sarkazmu... Ava Prentis! UWAGA: W tych preferencjach Ava będzie w wieku między 18-19 lat. 


1. Gdzie się poznaliście? 

W kawiarni. 


2. Jak się poznaliście? 

Pracowałeś sobie jako kelner w raczej kameralnej i spokojnej kawiarence, gdzieś na prowincji. Twój dzień był taki sam jak zawsze; chodzenie po sali, przyjmowanie zamówień, sprzątanie. Normalna rutyna. Pewnego dnia do kawiarni przyszła taka jedna dziewczyna, dość niskiego wzrostu z długimi brązowymi włosami i wnet jeden ze stolików zmienił się w prawdziwe centrum dowodzenia; sterty dokumentów, tablety i laptop, na którym dziewczyna zawzięcie pisała jakby jutra miało nie być, z kamiennym, wręcz martwym wyrazem twarzy. Próbowałeś spytać ją o zamówienie, ale ona nigdy nie odpowiedziała, co naprawdę wprawiło cię w zakłopotanie. Próbowałeś kilka razy spytać ją, czy by nie chciała kawy lub czegoś innego, ale ona nic. Tylko siedziała i pisała. Pisała i czytała. Pisała i pisała dalej, jakby była w swoim świecie. Aż gdy nadszedł czas zamknięcia, byłeś zmęczony i zirytowany tym, że ta laska nie wyglądała jakby miała w ogóle zamiar wyjść stąd i bezczelnie przetrzymywała cię mimo tego, że twoja zmiana skończyła się dobre kilkanaście minut. 

W końcu nie wytrzymałeś i podszedłeś do niej, uśmiechając się jak najżyczliwiej się dało i spytałeś, co ona tak długo tutaj siedzi. Sama, otoczona setkami dokumentów i urządzeń. Ona na to;  

- Opracowuję plan operacji jaką jest szturmowe, brutalne przejęcie opanowanego przez potwory miasta. 

- Co?


3. O kogo jest zazdrosna?

O klientki, które próbują z tobą flirtować podczas pracy. 


4. O kogo ty jesteś zazdrosny?

O Robina. 


5. Jak na nią wołasz? 

Avi, Vi, mądrala, pani sarkastyczna. 


6. Kto pierwszy powiedział "Kocham cię"?

Ty. 


7. Jakie są najczęstsze tematy waszych kłótni? 

O to, że Ava większą część dnia, a nawet zarywa nocki, spędzając czas przed wielkim monitorem. Ty rozumiesz, że to jej praca i w ogóle, ale to było bardzo niezdrowe, zwłaszcza gdy pewnej nocy nie wytrzymała i po prostu zasnęła przed komputerem. 


8. Jak długo możecie żywić do siebie urazę?

2 dni.


9. Jaka jest ostatnia rzecz jaką od niej usłyszałaś?

"Zrobisz mi kawę... Proszę?" 


10. Co zrobiłeś jak byłeś pijany?

Flirtowałeś z nią i mówiłeś najbardziej cringowe, banalne teksty na podryw jakie kiedykolwiek mogłeś powiedzieć. 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 08 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

𝐍𝐞𝐱𝐨 𝐊𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 - 𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz