🦚 Lizabette Julianii 🦚

24 2 2
                                    

1. Gdzie się poznaliście?

W szpitalu.




2. Jak się poznaliście?

Prosta bajka. Wywaliłeś się na schodach w szkole, odkąd dyrekcja wpadła na pomysł, aby chodzić w laczkach bo budynku, a wszyscy wiemy jak można łatwo się zabić, idąc schodami w klapkach. W każdym razie, pogotowie cię zabrało od razu na SOR bo upadłeś tak niefortunnie, że dostałeś otwarte złamanie nogi. Po opatrzeniu, kazali cię przetrzymać w szpitalu i na sali poznałeś dziewczynę, która leżała tam razem z tobą, bo dostała napadu astmy na lekcji w szkole. 

Była nudna i niezręczna cisza, aż dziewczyna obok ciebie nagle zaczęła do ciebie pitolić o tym jak nienawidzi szkoły, która prawie stała się jej grobem. Ty, nieśmiały typ nieco, słuchałeś grzecznie jej paplaniny, mówiąc  " no " za każdym razem. 

Przedstawiła ci się jako Lizabette, ale kazała ci mówić na nią Liza, a ty nie miałeś nic przeciwko. Z czasem zacząłeś się przy niej otwierać i również narzekać na wszystko co ci wpadło do głowy. Ona też uważnie cię słuchała i zgadzała się z tobą w niektórych kwestiach. 

W nocy nudziło wam się i byłeś głodny, ale nie mogłeś nic z tym zrobić z powodu kontuzji. Liza nie dała jebania, wyszła przez okno i wróciła 15 minut później z trzema paczkami żelków. Tak przez resztę nocy gadaliście i jedliście. Aż przyszedł dzień wypisu, Liza dała ci swój numer i nazwę na insta i od tej pory żyjecie sobie razem jako kumple. 




3. O kogo jest zazdrosna? 

 Vicię i Claire. 




4. O kogo ty jesteś zazdrosny? 

O Aarona. 




5. Jak na nią wołasz?

Kocopołek, Betty, zadymiarz, astmatyczna cziłała. 




6. Kto pierwszy powiedział  " Kocham cię? "

Ty.




7. Jakie są najczęstsze tematy waszych kłótni?

Ona: Że jesteś nudny i wywalasz jej szlugi. 

Ty: Bo jest dla ciebie wredna i zachowuje się jak tępa dzida w niektórych sytuacjach. 




8. Jak długo umiecie trzymać do siebie urazę?

Ona: 3 dni.

Ty: Tydzień. 




9. Jaka jest ostatnia rzecz jaką od niej usłyszałeś?

" Kurwa, gdzie są moje żelki!? "

𝐍𝐞𝐱𝐨 𝐊𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 - 𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz