39. Coś co robią dziwnego?

30 3 0
                                    

Clay Moorington: 

Musi mieć wszystko dokładnie, schludnie poukładane. Najczęściej to są książki i miecze. Książki w porządku kolejno alfabetycznym, po odcienie okładki. Zawsze się denerwuje, kiedy bierzesz jakąś książkę i później nie odkładasz jej na miejsce. Innym przykładem są miecze, musi każdy z nich mieć dokładnie naostrzony i wypolerowany, ma lśnić i być zawsze sprawny do użycia. 




Lance Richmond: 

Lubi się kąpać i brać prysznic przy otwartych drzwiach. Wiele razy wchodziłaś do łazienki i spotykałaś go nago - a nawet nie wiedziałaś, że w ogóle się tam znajduje. On mówi ci, że wtedy czuje się komfortowo, ale ciebie to trochę przeraża, że kiedy wchodzisz o 2 w nocy do łazienki, to on już siedzi po szyję w wannie pełnej bąbelków z czepkiem na głowie. 




Axl:

Ma kolekcje noży, tasaków i innych ostrych narzędzi do gotowania i nadaje im własne imiona. Ostatnio omal nie odciął sobie dwóch palców - Krysią - tasakiem. Przeraża cię to, kiedy gotuje, to mamrocze imiona i wygląda to tak jakby miał jakąś ciekawą pogawędkę z nożami. I tak, przedstawia ci każdego z nich.




Aaron Fox: 

Absolutnie nienawidzi porządku w pokoju. Zawsze, ale to zawsze! Kiedy squireboty czy ty sprzątacie mu pokój, to nie minie nawet pięć minut, a już pokój zmienia się w wysypisko śmieci. Ubrania powywalane z szafy, koce na podłodze, kwiatek do góry nogami, brudne naczynia na piętrzące się na biurku, łóżko rozwalone, jakby właśnie spadła na nie bomba atomowa. Zawsze cię to wkurza, ale on nie widzi w tym problemu. 




Macy Halbert: 

Musi mieć broń w pokoju, ukrytą w specjalnych skrytkach na wyciągnięcie ręki. 




Jestro:

Nie potrafi normalnie spać. Zawsze, kiedy śpicie, z pewnością rano obudzisz się z parą zimnych, cuchnących stóp na swojej twarzy lub dostaniesz soczystą lepę między oczy. Kiedy ty wychodzisz na późną misję i wracasz, zastajesz go chrapiącego na podłodze z nogami przewieszonymi na łóżku, kocami porzuconymi gdzieś w odmętach pokoju. On po prostu lubi rozłożyć się na łożu niczym żaba na mokrym liściu po deszczu. 




Koda Underwood:

On nie. No weź kobieto! Kody nie znasz?! On nie jest dziwakiem. Jednak daje ci powód do podejrzeń, że tak uparcie broni swojego stanowiska, że nie robi nic dziwnego. Albo coś robi, tylko tak dobrze się przed tobą maskuje, że nie możesz go na tym przyłapać.




Claire Williams-Moorington:

Lubi patrzeć jak śpisz. Pewnego razu jak przebudziłaś/eś się w środku nocy, czujesz czyiś wzrok wlepiony w twoją twarz. Patrzysz w bok i niemal nie wyskakujesz ze swojej skóry, gdy widzisz parę niewinnych, słodkich oczu wpatrujących się w ciebie intensywnie. Krzyknęłaś/eś w szoku i spadliście z hukiem w szoku. Claire niemal od razu, panicznie przepraszała i niezręcznie przyznała, że lubi obserwować jak śpisz. To daje jej jakieś dziwne poczucie zapewnienia, że nic złego się nie stanie i nie znikniesz, gdy ona będzie spała. 


𝐍𝐞𝐱𝐨 𝐊𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭𝐬 - 𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz