Harika Vita Han Jisung
Biraz daha gülerek oynadıktan sonra çadıra geri döndük.
Biraz diyorum ama sabahtan akşama kadar ordaydık. Minho'nun uykusu geldi mi bilmiyorum ama hiç uykulu gözükmüyordu.
Pijamalarımı çoktan giymiş çadırın içinde boş boş oturuyordum. Minho hemen geliceğini söylemişti.
Nedenini de sordum. Bana bugün alfaların rut dönemi olabileceğini ve bunu kontrol ediceğini söyleyip gitmişti.
Ben de bu yüzden boş boş oturuyordum. Arada bir omega bağrışları geliyordu ama hemen kesiliyordu.
Biraz(?) korkutucu.
"AHH!"
Bu çok yakın, çadırın yanında neden bağrır ki bir omega?
"BIRAK BENİ! İSTEMİYORUM!"
Minho'nun kontrol etmesine gerek kalmadı galiba. Ne diyorum ya ben?
YAKINIMDA RUT DÖNEMİNDE OLAN BİR ALFA VAR VE OMEGAYI KENDİ OMEGASI YAPMAYA ÇALIŞIYOR!
Ah, tanrım! Eğer Minho çabuk gelmezse galiba ben de onun vitası olmaktan çıkıp tanımadığım bir alfanın vitası olucam!
Ayak sesleri duyulmaya başlamıştı. Sonra alfanın bağırması ve yere düşen sert bir beden sesi.
Biraz süre geçtikten sonra yine ayak sesi duyuldu. Çadırın tam önünde durdu, gölgesinden kim olduğunu anladım.
Minho gelmişti.
Ama tam emin olamadığım için sadece oraya baktım. Çadırın fermuarı açılmaya başladı.
Tamamen açılınca Minho'yu gördüm. Beni görünce gülümsedi ve çadıra girdi. Girince de fermuarı kapattıp yanıma geldi.
Minho
İyi misin meleğim?Jisung
Hmhm. Ama çook korktum.Minho
Sana bir şey yapmalarına asla izin vermem. Sen benim vitamsın.Gülümseyip başımı göğsüne gömdüm. O da saçımla oynamaya başladı.
~🐺~
Sabah bir alfa ve bir omega inlemesi ile uyandım. Minho beni kolları arasına almış uyuyordu.
Onu uyandırmak istemediğim için hareket etmedim ama inlemeler beni daha çok korkutmaya başlamıştı.
Kızgınlığa erken girmem değil mi?
Bence girerim.
Sonra başka bir alfanın ayak sesi duyuldu. Çadırın önüne gelmişti, gölgesinden büyük olduğu anlaşılıyordu.
Yavaşça fermuar açıldı ve alfa içeri girdi.
Ben de korkudan Minho'ya yapıştım.
?
Benden saklanabileceğini mi düşündün minik vitam?Alfasının sesi ile vitam daha çok korkmaya başladı. Alfanın sert adımları duyuldu çadırda.
Bir anda eli ile saçımı tutup çekti, bu sayede Minho'nun kolları arasından kurtulmuş ve huysuzlanmasına sebep olmuştu.
?
Delta seni mühürlemiş vitam, ama mührü bozarız. Sıkıntı olmicak.Sözü bitince çadırda hırlama sesi duyuldu. Delta'mın sesiydi bu.
Uyanmıştı.
Delta
Sen kim oluyosun da benim vitama dokunarak vitam diyosun lan?!?
O benim olucak, mührünüz de bozulacak bu sayede Bay DeltaMinho sinirlenip saçımı onun elinden kurtardı. Kurtardığı gibi alfanın yüzüne yumruğu geçirdi.
Delta
Benim vitama zarar verdiğine göre cesursun ha? Cesur olmasan daha iyi... Çünkü önünde dokunmaya çalıştığın vitanın mühürlü deltası var!?
Bu büyük bir sorun değil deltacık. Mühür bozulabilir ve vita benim vitam olabilir.Delta
Bana deltacık, mühürlü eşim vitama da vitam deme! O bana ait, sadece bana ait. Senin gibi aptal alfa ile mühürlenmez!?
Tabii ki mühürlenir, ben mükemmelim!Delta
Mükemmelsin ha? Komik. Vitama dokunmayı düşünemezsin bile. Şimdi seni öldürmeden uza burdan!Alfa Minho'ya karşı çıkamicağını anladığında çadırdan çıktı. Minho da hızla ban döndü.
Minho
İyi misin Sungie'm?Jisung
Hmhm, iyiyim.Minho
Bir an geç kaldığımı sanmıştım.Ona gülümsedim.
Jisung
Teşekkür ederim. Eğer daha çok feromon salgıladaydı büyük ihtimalle kızgınlığa erkenden giricektim.Bu sefer o bana gülümsedi ve bana yaklaştı.
Minho
Yani, benim yaptığım gibi mi?Okyanus kokusunu alınca vitam daha çok çıldırmıştı. İstemeden feromon salgılamaya başlamıştım.
Harika!
Minho
Hm, açelya kokusu, çok severim.Jisung
Yapma deltam. Canımı yakıyorsun.Feromon kokusunu salgılamayı bırakıp boynumda olan mühür yerine başını soktu.
Feromon kokusu olmayınca feromon salgılamamı durdurab
ilmiştim.Minho
Deltam, ha? Çok beğendim vitam. Bana hep öyle seslensen keşke.Jisung
Deltam, dışarı çıkıp oyun oynayalım mı? Kurt formunda.Heycanla başını boynumdan ayırdı.
Minho
Kurt formunu görebilicem yani?Jisung
Hmhm.Onayladığımda kolumu tutup çadırdan çıkardı. Alfalar gitmişti.
Minho direkt kurt formuna dönüşmüştü. Ben de onun gibi kurt formuna dönüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antimatter (MİNSUNG) [OMEGAVERSE]
WerewolfDünya'nın en güçlü sürüsü olan Katil Sürüsü'nde doğup büyüyen, Dünya'ya yalnızca 1000 yılda bir gelen ve Tanrı'nın 2. hediyesi olarak bilinen delta Lee Minho, ve hiçbir sürüyle anlaşamayan, her zaman savaş çıkaran, eğer birisi kaçarsa ve o kişi lide...