Ben bu kadar küçükken nasıl doğurdum ya/ 19 (F)

177 13 7
                                    

10 ay sonra:

Harika Vita Han Jisung

Hamile olmamdan 10 ay geçmişti. Bu 10 ayda Minho benimle bayağı ilgilenmişti. İlk aylarda artık nasıl yaptı bilmşyırum ama full ağrım vardı ve yürüyemiyordum bile.

3. aylarda falan yürümeye başlayabildim. 4. ayda ise ağrılarım tamamen geçmişti.

Ve herkes Minho'ya kızmıştı çok sert davrandığı için. Minho yatakta gerçekten başka birine dönüşüyordu.

Benim için özel doktorlar tutmuştu. Her gün beni kontrol ediyolar ve yapmam gerekenleri söylüyordu.

İsmi Jungkook'tu. Bir de eşi var. O da yardım ediyor, Taehyung. Jungkook beta Taehyung ise alfa.

Şimdi ise yatıyordum ve Minho aynı bir koala gibi bana sarılmıştı. Bırakmaya niyeti yoktu.

Ama benim ağrılarım tekrar başlamıştı. Zatem Jungkook hyung aöylemişti. Bu ay doğum yapma oranım çok yüksekti.

Jisung
Minho.

Ellerim onun göğsündeydi. Onun bir eli belimde diğer eli ise sırtımdaydı. Bir bacağını üstüme atmış, diğer bacağını da benim altıma koymuştu.

Jisung
Minho!

Tekrar cevap gelmedi.

Jisung
Delta? Delta!! Yah! Uyanın artık!

Bağırmama rağmen yine uyanmamışlardı.

Jisung
Minho! Minho-sshi! Minho!! Uyan artık.

Canım acıyorrrrr!!

Minho
Hm? Biraz daha uyuyim bebeğim.

Jisung
Minho, ama benim canım şimdi yanıyo.

Dediğim şey ile gözlerini açmış ve üstüme çıkmıştı. Ellerini kafamın yanlarına sabitlemiş ve beni süzmüştü.

Minho
Neren acıyor meleğim?

Jisung
Her yerim acıyo. Hastaneye gitmek istiyorum.

Minho
Anladım bebeğim. Bekle beni, hemen gelicem.

Minho yataktan çıkıp lavaboya gitti. O sırada fark etmiştim. DOĞURUYORUM!?

»»-----««

Güçlü Delta Lee Minho

Yaklaşık 4 saattir hastanede bekliyodum. Banyodan çıktığım gibi vitamı alıp buraya gelmiştim.

Sonra da diğerlerine söylemiştim. Hepsi çok gergindi ama Hyunjin çok çok daha gergindi.

Kardeşini 15 yıl sonra bulmuştu. Yaklaşık 1 yıldır birbirlerini tanıyolardı ama harika anlaşıyolardı. Aralarında güçlü bir bağ vardı.

Bay Hwang ve Bayan Hwang da çok gergindi. Birkaçımız ayakta volta atıyor birkaçımız oturarak kendine ve eşine morak veriyordu.

En sonunda içeride olan doktor çıkmıştı. Oturan kişiler de ayaklanıp doktora baktı.

Doktor
Bay Han'ın-

Minho
Lee.

Sinirle düzelttiğimde özür diledi ve devam etti.

Doktor
Bay Lee'nin eşi kimdi acaba?

Minho
Ben.

Doktor
Tebrikler efendim. Sadece bir tane değil toplam 3 çocuğunuz var. Üçünün türü de aynı, antimatter.

Minho
Üç mü?!

Doktor
Evet. Bir kız 2 erkek. Eşinizi ve çocuklarınız görmek için biraz beklemelisiniz. Normal odaya alınıcak şimdi.

Hepimiz rahatça oturduk. Kızım ve oğullarımın türü antimatterdi. Dünya'ya hiç gelmemiş bir türdü.

Şimdi dört tane bebeğim vardı. Çok değerli dört bebeğim.

»»----««

Jisung
Kızımızın ismi Lee-Sung olsun mu?

Minho
Olsun bebeğim. Bir oğlumuzun ismi de Ji-Ho olur. Diğeri de Ji-No.
(Ji-hayır SLWPSPSPWPELDLAOSSJSJJSKSISKSKSISKSNSKAKSJWKSKSKSKSKKAKS)

Jisung
Olurr.

Saçlarını okşayıp dudağına öpücük kondurdum.

Jisung
Lee Knowie'nin ve Han Jisungie'nin bebekleri!

Minho
Lee Knowie'nin dört bebeği.

Jisung
Ben bebek miyim Minho?

Minho
Bebeğim, 16 yaşındasın. Hatta 15 yaşındasın daha 16 yaşına bile girmedin.

Jisung
Ben bu kadar küçükken nasıl doğurdum ya?

Minho
Bedenin de senin gibi küçük ama üç tane antimatter sığıyor bebeğim, çok takılma.

İkimiz gülerken odaya diğerleri girdi. Hepimiz büyük bir aile olmuştuk.

Herkes bizi tebrik ediyor, sohbet ediyor ve şakalaşıyordu.

Antimatter (MİNSUNG) [OMEGAVERSE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin